Jaka szczepionka na grypę?

1. Data: 2012-10-07 09:02:54

Temat: Jaka szczepionka na grypę?
Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jaka w tym sezonie jest najlepsza szczepionka na grypę? Firma? Nazwa?
Pozdrawiam - JanuszWo
--
popraw gaz w adresie

2. Data: 2012-10-07 17:28:28

Temat: Re: Jaka szczepionka na grypę?
Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żadna.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

3. Data: 2012-10-08 08:19:19

Od: Swojak <r...@t...mars> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-07 19:28, Stokrotka pisze:
> Żadna.

A niech bierze szczepionkę... jego zdrowie i życie.
Nie należy ludzi na siłę uświadamiać.
W telewizorni ekspierdzi niedługo powiedzą, że robić szczepienia należy
więc niech ludzie naiwni je robią. W końcu te koncerny chemiczne, które
w czasie WW2 testowały rękoma m.in. dr. Mengele leki na więźniach obozów
koncent. muszą SKĄDŚ brać pieniądze na dalszą działalność dla ekhem...
"dobra" ludzkości...

Swojak

4. Data: 2012-11-22 23:06:05

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JanuszWo" <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Jaka w tym sezonie jest najlepsza szczepionka na grypę? Firma? Nazwa?
> Pozdrawiam - JanuszWo
> --

Mój Tatuś, lekarz, wystawił mi zaświadczenie w szkole, aby mnie nie szczepić na
nic.
Byłem zdrowy całe dzieciństwo i do teraz, a mam latek 51.

Feromon

5. Data: 2012-12-04 10:25:35

Od: Marek <n...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-08 10:19, Swojak pisze:
> W telewizorni ekspierdzi niedługo powiedzą, że robić szczepienia należy
> więc niech ludzie naiwni je robią.

Ciekawe jest to, że jeszcze nigdy nie podano informacji (ja takowej nie
widziałem), czy spełniły się przewidywania dotyczące "wyboru wirusa
grypy". Koncerny twierdzą, że szczepionka jest produkowana z dużym
wyprzedzeniem kiedy nie wiadomo jeszcze jaki wirus grypy będzie atakował
ludzi. Kiedy już wiadomo czy "trafili", to nie informują ludzi, tylko
dalej sprzedają swój towar nawet jeżeli jest całkowicie bezskuteczny.
Można domniemywać, że bardzo, bardzo rzadko poprawnie trafią ze szczepionką.

--
Marek

Tomograf - wyniki badań
utrata przytomnosci, twor siatkowaty
Danone_zaplaci_za_reklam y__zdrowych__jogurtow
klopoty ze stolcem
Ketonal + alkohol - z odstępem