Jaka wanna

1. Data: 2003-01-31 20:22:12

Temat: Jaka wanna
Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Mam pytanie. Co sadzicie na temat
wanien zeliwnych, a co na temat akrylowych?
Jaka kupic? Oczywiscie na stronach firm
produkujacych akrylowe sa same plusy,
ale niektorzy moi znajomi mowia co innego.
Co na ten temat sadzicie? Moze jest jakas
strona z pojedynkiem? :)
Dzieki.

--
Blaszak
b...@o...pl

1. Data: 2003-01-31 22:30:17

Temat: Re: Jaka wanna
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Jan 2003, Blaszak wrote:

> Witam. Mam pytanie. Co sadzicie na temat
> wanien zeliwnych, a co na temat akrylowych?
> Jaka kupic? Oczywiscie na stronach firm
> produkujacych akrylowe sa same plusy,
> ale niektorzy moi znajomi mowia co innego.

A gdzie można kupić wanny żeliwne?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-31 22:37:36

Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
jfedor.org...

> A gdzie można kupić wanny żeliwne?

Jeszcze nie wiem. Kolega niedawno uzadzal mieszkanie
i pol roku temu jakos udalo mu sie kupic :)

1. Data: 2003-01-31 23:24:46

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze nie wiem. Kolega niedawno uzadzal mieszkanie
> i pol roku temu jakos udalo mu sie kupic :)

I na pewno chodziło o żeliwną, a nie blaszaną?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-01 10:04:47

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blaszak" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produkujacych akrylowe sa same plusy,
> ale niektorzy moi znajomi mowia co innego.
> Co na ten temat sadzicie? Moze jest jakas

Kupiłem akrylową firmy KOŁO i jestem zadowolony.
Zalety:
- nie hałasuje przy napuszczaniu wody
- trzyma ciepło (chodzi o napuszczoną wodę)
- atrakcyje formy
- łatwa w utrzymaniu czystości
Wady:
- dość wysoka cena
- przy niewłaściwym czyszczeniu można porysować

Nie polecam wanien tzw. "akrylowanych "
Trzeba też zwrócić na grubość ścianek wanny min. 5mm (bardzo ważne)

Pozdrawiam

Wojtek

1. Data: 2003-02-01 11:39:48

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Feb 2003, Wojtek wrote:

> Kupiłem akrylową firmy KOŁO i jestem zadowolony.

> Trzeba też zwrócić na grubość ścianek wanny min. 5mm (bardzo ważne)

Słyszałem właśnie, że Koło ma dość cienkie wanny - nie masz z tym
problemów? Żywotnie mnie to interesuje, bo w przyszłym tygodniu kupuję
wannę z Koła.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-02-01 12:41:13

Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
jfedor.org...

> I na pewno chodziło o żeliwną, a nie blaszaną?

No wydaje mi sie, ze nie. To myslisz, ze zeliwnych
juz nie produkuja? Moj kolega mowi, ze dlugo szukal,
ale znalazl, wiec moze chodzic wlasnie o zeliwna.

1. Data: 2003-02-01 12:46:49

Od: "Wojtek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0302011239030.5828-100000@joanna.
jfedor.org...

> Słyszałem właśnie, że Koło ma dość cienkie wanny - nie masz z tym
> problemów? Żywotnie mnie to interesuje, bo w przyszłym tygodniu kupuję
> wannę z Koła.

Fakt, koło nie ma najgrubszych ścianek ale te są wystarczające (nic się nie
przegina).
Mam wannę 2 lata, czyszczę proszkiem do prania i jest OK.

Wojtek

1. Data: 2003-02-01 12:52:14

Od: "Blaszak" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wojtek" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> Wady:
> - dość wysoka cena
> - przy niewłaściwym czyszczeniu można porysować

A czy to prawda, ze:
- latwo ja uszkodzic, szczegolnie w trakcie urzadzania
mieszkania, np. zrzucjac jakies narzedzie
- jesli zrobia sie zacieki, to trudno (a wrecz sie nie da),
je usunac.

> Nie polecam wanien tzw. "akrylowanych "
> Trzeba też zwrócić na grubość ścianek wanny min. 5mm (bardzo ważne)

Jak to? Przeciez te z Kola, sa wlasnie akrylowe (czy nie?).

1. Data: 2003-02-01 15:44:19

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Feb 2003, Blaszak wrote:

> No wydaje mi sie, ze nie. To myslisz, ze zeliwnych
> juz nie produkuja? Moj kolega mowi, ze dlugo szukal,
> ale znalazl, wiec moze chodzic wlasnie o zeliwna.

Jeśli długo szukał, to pewnie rzeczywiście chodzi o żeliwną.

Pozdrawiam,

Alojzy

PRALKO-SUSZARKA do sprzedania
studnia