Jaka wkrętarka?

1. Data: 2007-07-29 11:15:41

Temat: Jaka wkrętarka?
Od: "Roman" <o...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Muszę kupić wkrętarkę do zastosowań " domowo - majsterkowych " :-)
Zastosowanie: lubię od czasu do czasu poskręcać parę półeczek, itp
dodatkowo niedługo będę się przeprowadzał i czeka mnie skręcanie i wkręcanie
na całego :)

Czy możecie polecić coś sprawdzonego,
dla nie zawodowca?
Cena do ok 200zł
Black & Decker? Bosh? inne?

Czy np taka wkrętarka:
http://multizakupy.pl/produkt_277_256_335-14376_Wkre
tak_akumulatorowy_Einhell_3,6_V_BAS_3,6_+_walizka_al
uminiowa.html
jest coś warta?
Czy nie rozpadnie mi się przy np 50 wkręcie.... ?

2. Data: 2007-07-29 11:52:05

Temat: Re: Jaka wkrętarka?
Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 29 Jul 2007 13:15:41 +0200, Roman napisał(a):

> [...]
uminiowa.html
> jest coś warta?
> Czy nie rozpadnie mi się przy np 50 wkręcie.... ?

ja kupiłem Skila 4,8V - i bardzo zadowolony jestem. Ewentualnie
wiertarko-wkrętarkę...

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

3. Data: 2007-07-29 12:52:13

Od: "Player" <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie
> wiertarko-wkrętarkę...

dokładnie, tez kupiłem do domu takie coś na allegro za 70zł i rewelacja, nie
trzeba ładować, zachowuje się jak wkrętarka (sprzęgło, wolne obroty), lekka
nawet do precyzyjnych nawiertów, na pewno nie jest to jednorazówka
http://www.allegro.pl/item216340339.html

wkrętarke miałem ale ciągle jak potrzebowałem uzyć to akku były rozładowane

4. Data: 2007-07-29 16:25:11

Od: Mariusz <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Jul 2007 13:15:41 +0200, "Roman" <o...@z...pl>
wrote:

> [...]

>Zastosowanie: lubię od czasu do czasu poskręcać parę półeczek, itp
>dodatkowo niedługo będę się przeprowadzał i czeka mnie skręcanie i wkręcanie

Witam

Miałem podobny dylemat kilka postów wcześniej.
Kupiłem Boscha PSR 300 LI http://tiny.pl/57gm i jestem bardzo
zadowolony.
Właśnie zrobiłem z jej pomocą szafę do przedpokoju.
Coś takiego na Allegro
http://www.allegro.pl/item218607011_bosch_wiertarko_
wkretarka_aku_psr_300_li.html
Cena jednak wyższa niż podałeś.

> [...]
luminiowa.html
>jest coś warta?
>Czy nie rozpadnie mi się przy np 50 wkręcie.... ?

Trudno mi wypowiadać się konkretnie, ale jak pytałem o podobne
wkrętarki to powiedziano mi w kilku sklepach, że wkrętarką 3,6 V to
mogę sobie komputer skręcać a nie meble. :)

Pozdrawiam

Mariusz

5. Data: 2007-07-29 16:46:17

Od: "Tomasz" <labeo7@USUŃpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman" <o...@z...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Zastosowanie: lubię od czasu do czasu poskręcać parę półeczek, itp
> dodatkowo niedługo będę się przeprowadzał i czeka mnie skręcanie i

Niedawno mialem ten sam problem i kupilem w OBI wkretarko-wiertarke Kinzo za
129 zl. Narazie troche tym poprawcowalem i jestem w sumie zadowwolony.
Plusy wg mnie to:
- niska cena
- dwa akumulatory (gdy na jednym pracujesz, drugi moze sie ladowac lub
czekac)
- plynna regulacja obrotow
- walizka do przechowywania (co prawda plastikowa ;)
Minusy:
- troche duza i nieporeczna
- niewygodna przy dluzszym trzymaniu
- plastikowa obudowa (ale chyba dosyc trwala)
http://www.kinzo.info.pl/1241-25C67521-Wiertarko-wkr
etarka-18V.html

pozdrawiam
Tomek

6. Data: 2007-07-29 18:22:48

Od: Wojciech Skrzypinski <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Roman pisze:

> Czy możecie polecić coś sprawdzonego,
> dla nie zawodowca?
> Cena do ok 200zł
> Black & Decker? Bosh? inne?

W tym przedziale cenowym moze Skil ? Marka dobra, szukaj silnej
wkretarki na 14,4 V, ale dobrze lezacej w reku, najlepiej z dwoma
akumulatorami (praca bez przestojow).

Ja kupilem zwykla Dedre 14,4 V za mniej niz 100 zl i to wylacznie ze
wzgledu na ergonomie (niewielka, dobry chwyt i wywazenie). Spisala sie
doskonale, a to o czym piszesz udalo sie osiagnac na 4 ladowaniach
akumulatora (+ duzo wiercenia w drewnie i troche poprawek przy
przykrecaniu plyt G/K do profili). 3-centymetrowej grubosci blat
przewiercalem wiertlem-lopatka w kilkanascie sekund.

> [...]
uminiowa.html
> jest coś warta?
> Czy nie rozpadnie mi się przy np 50 wkręcie.... ?

Zabawka. Nie rozpadnie sie, ale takim czyms mozesz rozkrecac telewizor,
a nie skrecac meble.

Pozdrawiam,
Wojtek

7. Data: 2007-07-29 19:21:34

Od: "Tomek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
uminiowa.html
> jest coś warta?
> Czy nie rozpadnie mi się przy np 50 wkręcie.... ?

Mam Blackdeckera 9 lat, trochę się napracował ale wszystko działa jak w dniu
zakupu. Bateria trzyma tyle samo, bit oryginalny nie do zniszczenia.
Mamy w pracy kilka tańszych ale uchwyty wytrzymują max pół roku.

Tomek

8. Data: 2007-07-30 11:05:19

Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy np taka wkrętarka:

http://multizakupy.pl/produkt_277_256_335-14376_Wkre
tak_akumulatorowy_Einhell_3,6_V_BAS_3,6_+_walizka_al

Nie wiem czy to ma wystarczającą moc. Mam podobnej wielkości wkrętarkę, tylko
nie jest zgięta, no i innej firmy. W środku jest mały akumulatorek. Nadaje się
do skręcania komputerów czy innych śrubek, ale nie ma tyle siły żeby wkręcić
wkręt do drewna o ile nie jest nawiercona dziura. Nawet po nawierceniu dziury
nie miała siły dokręcić na maksa wkręt, musiałem dociągać ręcznie.
Nie ma też sprzęgła. A zwykłą wkrętarką bez problemu można wkręcać od razu w
drewno bez wiercenia, oczywiście o ile drewno nie jest bardzo twarde.

9. Data: 2007-07-30 20:34:50

Od: "Tom" <t...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za wypowiedzi.

Jeszcze jedno pytanie:
Czy są wkrętarki z na tyle dobrym sprzęgłem,
aby nie ślizgały się po wkręcie??
Takie efekt powoduje rozwiercanie łba wkręta
a co za tym idzie - załatwienie go na cacy ... :)

10. Data: 2007-07-30 20:42:54

Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Sun, 29 Jul 2007 13:15:41 +0200, name: Roman:

> [...]
> Zastosowanie: lubię od czasu do czasu poskręcać parę półeczek, itp
> dodatkowo niedługo będę się przeprowadzał i czeka mnie skręcanie i wkręcanie

Tu masz test
http://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?action=showt
est&category=68&id=&topicid=978&story=10
(http://tinyurl.com/yrb4gb)
całkiem świeży, niestety pełna wersja jest płatna :(

Pozdrawiam
Miroo

Urządzenie do masażu stóp
Mikrofalowka - czy szkodzi jej duza ilosc pary wodnej?
Srodki do zmywarek w plynie
Żarówki LED
Szpary między balami