Jaka zmywarka 45 do zabudowy - nie zartuje :)

11. Data: 2005-02-02 18:32:23

Temat: Re: Jaka zmywarka 45 do zabudowy - nie zartuje :)
Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@a...pl>, jack_sparrow wrote:
> Witam
> Przegladnolem sobie archiwum i albo kazecie przegladnac archiwum ;)
> albo jest sto postow w watku i jeden na temat :(
> Wiec pytam, czy ktos moze polecic 45 centymetrowa zmywarke do zabudowy,

Polecam 60cm:)

Renata, co się jej dawno temu wydawało, że 60cm na dwie osoby, które
nie lubią i nie często gotują to przesada, lecz szczęśliwie została
odwiedzona od pomysłu zakupu 45cm po tym jak usłyszała od szczęśliwej
posiadaczki 45cm, że tak, super, fajna, a duże garnki? cóż - żaden
problem umyć w zlewie:>

12. Data: 2005-02-02 18:54:08

Od: "Lesio5" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl> napisał w
wiadomości news:slrnd0275n.p8e.Renata.Golebiowska@154-moo-7.acn
.waw.pl...

> posiadaczki 45cm, że tak, super, fajna, a duże garnki? cóż - żaden
> problem umyć w zlewie:>

Nie mam klopotów z myciem malych jak równiez i duzych garnków w zmywarce 45
cm. Do gospodarstwa 2osobowego 45ka calkowicie wystarcza.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.

13. Data: 2005-02-02 22:26:07

Od: "Jacek" <6...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jack_sparrow" <j...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nie za droga najlepiej do 2kzl.
> Mam rowniez prosbe, jesli ktos chcialby doradzic mi 60-tke to prosze to

Od 6 lat mam Aristona. Narazie nie chce się zepsuć :-)))))
Pozdrawiam,
Jacek

14. Data: 2005-02-03 08:29:42

Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ctr7it$4ja$1@news.onet.pl>, Lesio5 wrote:

> [...]
>
> Nie mam klopotów z myciem malych jak równiez i duzych garnków w zmywarce 45
> cm. Do gospodarstwa 2osobowego 45ka calkowicie wystarcza.

Nie chodzi o to, że taki gar się nie mieści, ale o to, że zajmuje
całą jedną półkę i niektórym szkoda włączać zmywarkę po jednym
obiedzie. A jeszcze jak obiad był dwudaniowy i z jakąś
jarzyną na ciepło to jest szansa, że nawet tego jednego obiadu się nie
upchnie. A jak przyjdzie ktoś w gości i oprócz obiadu pieczemy
ciasto/mięso albo robimy jakąś sałatkę, to czeka nas zmywanie na dwie tury.
Talerze nie są problemem, bo są cienkie. To gary, rondle, patelnie,
naczynia żaroodporne do piekarnika, formy do ciasta, misy i salatery
na sałatki i surówki są problemem, a te dużo mniej zależą od liczby osób
w domu niż same talerze i sztućce.
Pewnie, że 45cm jest milion razy lepsze niż 0cm, ale jeśli tylko mamy
miejsce na te dodatkowe 15cm, to koszt niewielki, a wygoda
nieporównywalnie większa.

Renata, nieodmiennie polecająca 65cm, ale do niczego niezmuszająca

15. Data: 2005-02-03 08:58:05

Od: Piotr Zet <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Recently Renata Gołębiowska wrote:

> Nie chodzi o to, że taki gar się nie mieści, ale o to, że zajmuje
[...]
> Renata, nieodmiennie polecająca 65cm, ale do niczego niezmuszająca

Ehh, wypadałoby przeczytać ze zrozumieniem początek wątku. Inicjator
wyrażnie zaznaczył, żeby nie rozpoczynać kolejnej dyskusji na ten temat,
zwłaszcza, że przewiajał się już setki razy.
Ale zawsze znajdą się tacy, którzy nie oprą się chęci powstrzymania kogoś
od popełnienia największego błędu swojego życia...
Co do pytania autora wątku - tu możesz się najwyżej dowiedzieć czegoś
na temat praktycznego wykorzystania funkcji zmywarki, np programów.
Natomiast raczej nie korzystałbym z sugestii wyboru konkretnego modelu
czy firmy. Jak widzisz opinie kształtują się na zasadzie - "sąsiadce się
taka zepsuła więc nie polecam" itp...
Ja szukając zmywarki dowiedziałem się, że tylko Bosh. Tylko że za Bosha
z jednym programem musiałbym dac więcej niż za obecnie używanego przeze mnie
Aristona LI 42, która ma 4, akurat te co potrzebuję. No i w świetle tego co
piszą na grupie Ariston powinien się zepsuć najdalej po miesiącu, ale jakoś
od ponad półtora roku nie chce (używany codziennie);-)
Ja radzę zatem wybierz najtańszy model z potrzebnymi funkcjami i odpowiednimi
klasami zmywania, energoszczędnosći, suszenia.
Wg mnie wystarczają(oprocz standardowego) - mycie intensywne, mycie szybkie,
zraszanie. Po tym okresie użytkowania brakuje mi też elektronicznego wskażniku
poziomu soli i nabłyszczacza.
Pozdrawiam!
BTW LI42 ma 45cm i o dziwo wystarcza dla 4-osobowej rodziny...
Piotrek, priv: ctx13 at o2.pl
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
than to open it and remove all doubt."

16. Data: 2005-02-03 11:14:58

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 6 lat mam Aristona. Narazie nie chce się zepsuć :-)))))
> Pozdrawiam,

Niesamowite!!!

17. Data: 2005-02-03 13:35:53

Od: jack_sparrow <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim, nawet Renacie ;)
Zayzayer, wiem ze jestes fachowcem, moze wymienisz jakies modele dla mnie.
Niestety meble juz mam a w nich miejsce na 45.
pozdrawiam
jack

18. Data: 2005-05-07 12:25:25

Temat: gdzie w Krakowie mozna najtaniej kupic Electroluxa ESL 4131?
Od: "Ada" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, czy ktos sie orientuje gdzie w Krakowie mozna najtaniej kupic
Electroluxa ESL 4131? Wiem ze na Niepodlegolosci jest za 1799zl , ale moze
gdzies taniej?

19. Data: 2005-05-07 12:47:42

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ada" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> hej, czy ktos sie orientuje gdzie w Krakowie mozna najtaniej kupic
> Electroluxa ESL 4131? Wiem ze na Niepodlegolosci jest za 1799zl , ale
moze
> gdzies taniej?
***
Zapytaj w Tajmaxie np. na Tomexie
425-76-66 w 139 kom. 504-144-905

Grzegorz Jankowski - Kraków
GG 2046561

20. Data: 2005-05-07 19:34:32

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 7 May 2005 12:25:25 +0000 (UTC) I had a dream that Ada
<k...@W...gazeta.pl> wrote:
>hej, czy ktos sie orientuje gdzie w Krakowie mozna najtaniej kupic
>Electroluxa ESL 4131? Wiem ze na Niepodlegolosci jest za 1799zl , ale moze
>gdzies taniej?

A patrzyłaś w sklepach internetowych? W Krakowie też działają ;)

--
Grzegorz Janoszka

drewniana półka na książki
sliskie schody