Jaka żywica epoksydowa?

11. Data: 2016-10-04 07:51:53

Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
użycia żywice. Rzeczywi

12. Data: 2016-10-04 08:02:08

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
użycia żywicy. Rzeczywiście trochę skomplikowane.
Zostawię to sobie jako trzecie podejście.
Zacznę od kropelki.
Jeśli nie zadziała, spróbuję ze szkłem wodnym. Tutaj
widzę taki problem, że przy pustej spłuczce nie będę
miała możliwości zapobieżenia wylewania się szkła
do miski. Ponadto może się także wylewać przez
szczelinę zanim ją zaklei. Można temu zapobiec?

Jak rozumiem sedno sprawy leży w tym by zastosować
środek który wejdzie w reakcję z surową, nie-gładką,
ceramiką. Zakładam, że właśnie Cyjanopan jest takim
środkiem.

Pozdrawiam
Ewa

13. Data: 2016-10-04 09:52:14

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2016 o 08:02, Ewa pisze:
> Bardzo dziękuję za szczegółową instrukcję odnośnie
> użycia żywicy. Rzeczywiście trochę skomplikowane.
> Zostawię to sobie jako trzecie podejście.
> Zacznę od kropelki.

Szkoda czasu

> Jeśli nie zadziała, spróbuję ze szkłem wodnym. Tutaj
> widzę taki problem, że przy pustej spłuczce nie będę
> miała możliwości zapobieżenia wylewania się szkła
> do miski.

Szklo wodne jest duze bardziej lepkie niz woda wiec nie powinno wyplywac
przez waska szczeline. Jesli jednak chcesz temu zapobiec to mozesz
szczeline po stronie zewnetrznej zakleic tasma klejaca lub zalac woskiem
ze swieczki

Pamietaj zeby zalac szklem cala splucze, zalanie samego pekniecia nic
nie da. Chodzi o to zeby szklo zaimpregnowalo cale wnetrze porowatej
ceramiki. Operacje warto powtorzyc, czyli impregnowac raz przez noc,
wysuszyc, zalac znowu i zostawic na noc, wysuszyc.

Mysle, ze watpie...

14. Data: 2016-10-04 10:20:44

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki

> [...]
> przez waska szczeline. Jesli jednak chcesz temu zapobiec to mozesz
> szczeline po stronie zewnetrznej zakleic tasma klejaca lub zalac woskiem

Niemożliwe bez zdjęcia całej spłuczki bo spłuczka przylega do ściany.

> [...]
> Operacje warto powtorzyc, czyli impregnowac raz przez noc, wysuszyc, zalac

Nie widzę możliwości przeciwdziałania wylania się szkła do miski. :-(((
Jest to w tej chwili największa trudność.

> Mysle, ze watpie...

Też mam coraz więcej wątpliwości co do zastosowania Kropelki-
Cyjanopanu. W Internecie jest porponowana do sklejenia ....np. broszki.
Ponadto na elektroda.pl piszą, że nie jest wodoodporna.

Najlepszy byłby w moim przypadku klej do ceramiki sanitarnej
surowej, wodoodporny, do połączeń sztywnych, który mogłabym
zastosować na szczelinę, ewentualnie z jakimś marginesem.
Mogłabym również zastosować taki środek na całej wewnętrznej
powierzchni spłuczki (gdyby to było wskazane), ale smarując
na przykład pędzlem, a nie wylewając.

Trudno mi uwierzyć w to, że w dzisiejszych czasach taki klej
nie istnieje. Trzeba jednak wiedzieć jaki to jest. Najlepiej
byłoby gdyby podpowiedział ktoś, któ coś takiego skutecznie
zastosował.
Boję się zdjąć spłuczkę żeby mi się przy zdejmowaniu nie rozleciała.
Jej zdjęcie wymagałoby przyłożenia sporej siły. Próbowałam.

Pozdrawiam
Ewa

15. Data: 2016-10-04 10:50:00

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bez demontazu spluczki to niewiele zdzialasz, chyba ze jestes fakirem...
Nie rozumiem dlaczego masz problem z odplywem szkla wodnego do klozetu.
Przeciez to chyba oczywiste, ze dziure trzeba zatkac, np korkiem czy
szmatą.
Jesli sie tak upieraz przy pozostawieniu spluczki na miejscu to mozesz
probowac malowac pedzlem wnetrze. Ale trzeba wielokrotnie i szybko zanim
szklo sie nie zaskorupi. Jesli ten zabieg nie pomoze to wez po prostu
zwykly silikon sanitarny i wysmaruj nim dokladnie i dosc grubo wnetrze
spluczki. Z miesiac a moze rok potrzyma.

16. Data: 2016-10-04 11:10:58

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.

> Przeciez to chyba oczywiste, ze dziure trzeba zatkac, np korkiem czy
> szmatą.
Rzeczywiście nie wpadłam na zatkanie dziury szmatą. :-(

Zatem najlepsze będzie chyba wlanie szkła wodnego. I tu mam pytania:
- jakie konkretnie szkło wodne kupić (w Internecie są różne) ?
- czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?
- jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
do miski?
- czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?
- czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?
z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

Walczę z tym już od jakiegoś czasu i już przyzwyczaiłam się do używania
wody z kubełka, więc mogę jeszcze trochę się z tym pobawić.

Pozdrawiam
Ewa

17. Data: 2016-10-04 11:54:24

Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2016 o 11:10, Ewa pisze:
> [...]
>
> Zatem najlepsze będzie chyba wlanie szkła wodnego. I tu mam pytania:
> - jakie konkretnie szkło wodne kupić (w Internecie są różne) ?

najtansze, sodowe, np
http://allegro.pl/szklo-wodne-sodowe-r-145-5l-7kg-i5
671250427.html

trzeba pewnie ze 2 karnistry, zalezy od pojemnosci spluczki

> - czy dodawać wodę i bełtać (czym bełtać?), czy tylko wlać szkło ?

wlać, nie rozcienczac

> - jak długo szkło powinno pozostać w spłuczce przed spuszczeniem
> do miski?

tego nie wie nikt, ja bym zostawil na noc potem wybrał chochlą jak
nawiecej zeby uzyc spowrotem do drugiej impregnacji

> - czy, a jeśli tak, to po jakim czasie, operację powtórzyć ?

az po pierwszej impregnacji interes wyschnie calkowice, czyli pojawi sie
szklista sucha powierzchnia

> - czy szkło wodne jest niebezpieczne np. dla skóry rąk ?

nie jest zrące ale lepiej sie w nim za bardzo nie chlapac, do oka tez
lepiej nie wlewac

> z czym nie powinno się stykać, np. z gumowymi rękawiczkami?

ech.. kobiety...

18. Data: 2016-10-04 11:59:04

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomekp" <t...@a...ma.kota.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ech.. kobiety...
:-)

Bardzo dziękuję i pozdrawiam
Ewa

19. Data: 2016-10-04 17:13:44

Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.10.2016 o 10:20, Ewa pisze:

> Trudno mi uwierzyć w to, że w dzisiejszych czasach taki klej
> nie istnieje. Trzeba jednak wiedzieć jaki to jest. Najlepiej
> byłoby gdyby podpowiedział ktoś, któ coś takiego skutecznie
> zastosował.

Zdaje się, że nie do końca rozumiesz problem.
Takich klejów jest naprawdę cała masa. Problem w tym żeby je skutecznie
zastosować, czyli zmusić taki klej żeby wszedł w tę wąską szczelinę.

--
Kaczin

20. Data: 2016-10-04 18:44:04

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaczin" <j...@p...interia.pl> napisał w wiadomości

> Zdaje się, że nie do końca rozumiesz problem.
> Takich klejów jest naprawdę cała masa. Problem w tym żeby je skutecznie
> zastosować, czyli zmusić taki klej żeby wszedł w tę wąską szczelinę.

Taką możliwość ma chyba tylko szkło wodne. Ale dlaczego musi
być zanurzone całe wnętrze spłuczki?

Pozdrawiam
Ewa

[ ISM ] Fundamentals of Hydraulic Engineering Systems 4th E by Houghtalen,Akan,Hwang
ile kwh zuzywacie miesiecznie
trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)