Jaka żywica epoksydowa?

31. Data: 2016-10-08 16:42:07

Temat: Re: Jaka żywica epoksydowa?
Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trolujesz i trjesz dupe. Dostalas, dostales komplet informacji. Nie potrafisz kup
nowe.

32. Data: 2016-10-08 16:42:54

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.10.2016 o 07:07, Ewa pisze:

> Chińskie kleje epoksydowe 2-składnikowe pewnie bywają różne.
> Czy mógłbyś podać nazwę tego, który tak dobrze zadziałał?
>
> Pozdrawiam
> Ewa

EPOXY STICK
wygląda tak
http://workiodkurzacze.pl/pl/p/Dwuskladnikowy-klej-E
POXY-Stick-1813/2574
Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."

33. Data: 2016-10-08 17:55:18

Od: "Ewa" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
POXY-Stick-1813/2574
> Powinni go mieć na bazarach w stoiskach "wszystko po 5 zł."
Bardzo Ci dziękuję i pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2016-10-10 18:32:24

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-10-03 o 17:52, Ewa pisze:
> Witam
>
> Mam pękniętą spłuczkę WC. Pęknięcie jest na całej
> wysokości i sięga do środka podstawy.
> Z uwagi na ograniczenia co do wymiarów takie kompaktu,
> zakupienie nowego lub chociaż tylko spłuczki jest
> kosztowane. Zrobiłam bardzo szczegółowe rozeznanie,
> z korespondencją z producentem włącznie.
> Chciałabym więc spróbować ją skleić i obserwować
> czy nie będzie woda wyciekać.
>
> Doradzono mi KLEJ - ŻYWICĘ EPOKSYDOWĄ do
> sklejenia od wewnątrz. Spłuczka nie jest od pewnego
> czasu używana, więc jest SUCHA.

Nie ma sensu się tu doktoryzować. Jeśli ma tylko nie cieknąć, to
wystarczy wyczyścić, zapaćkać silikonem od środka i tyle.

Ewentualnie, tak jak tu ktoś pisał, klej epoksydowy, albo Poxilina.

Pozdrawiam,
MW

35. Data: 2016-10-11 08:27:09

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Oct 2016 18:18:27 +0200, Tomotron napisał(a):
> Według mnie to szkoda czasu na takie zabawy. Żeby zrobić dobrze to

Szkoda czasu.

> trzeba zdemontować spłuczkę, oczyścić dokładnie pęknięcie, kleić, zalać
> żywicą poziomo do pęknięcia bo w innym wypadku będzie ściekała.

> Jak chcesz się pobawić, to spokojnie jakikolwiek dwuskładnikowy klej
> wystarczy (distal, poxipol)

Malo.
Dobrze by bylo sprawdzic z czego ten zbiornik, sprawdzic jak klej z
tym laczy, mozliwe ze bedzie lepszy poliester niz epoksyd.
Zmatowic od wewnetrznej strony scianke papierem sciernym, napackac
kleju w szczeline, ale dodatkowo przylozyc pasek tkaniny szklanej lub
weglowej, i przykleic do scianki.
A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.

J.

36. Data: 2016-10-11 08:29:39

Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Oct 2016 14:51:41 +0200, Ewa napisał(a):

> A wiesz co to mogłoby być? Wygląda na to, że problem tkwi właśnie
> w tym wniknięciu. Dojście przy pustej spłuczce jest całkiem wygodne.

Dosc dobrze wnikaja kleje typu Super Glue/Kropelka/cyjanoakrylowe.
Ale trzeba sie spieszyc, bo czas wiazania to kilkanascie sekund.
No i w rekawiczkach - bo latwiej odrywa sie gume niz skore.

J.

37. Data: 2016-10-12 17:52:50

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"J.F." ucqabnx4x9jr$.110pxfa05ahhb$....@4...net

> [...]
> Zmatowic od wewnetrznej strony scianke papierem sciernym, napackac
> kleju w szczeline, ale dodatkowo przylozyc pasek tkaniny szklanej

Dlaczego zatem nie zakleić szczeliny stosowną taśmą?

> A i tak na moj gust szkoda czasu, bo peknie.

IMO łatanie ceramiki nie ma sensu, ale spróbować można, choć skutki
rozpadu zupełnego :) będą smutne a sklejona spłuczka jest znacznie
słabsza niż nowa.

Może warto ceramikę uzupełnić wewnętrznym zbiornikiem plastykowym?

[ ISM ] Fundamentals of Hydraulic Engineering Systems 4th E by Houghtalen,Akan,Hwang
ile kwh zuzywacie miesiecznie
trzmiele w kompostowniku
kiedy ostatni raz kosicie trawe?
cieknie kibel :)