Jaki MATERAC?

1. Data: 2003-07-24 08:01:27

Temat: Jaki MATERAC?
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś może polecić jakieś fajne materace? (160x200) Zastanawiam się czy
wziąć z IKEI czy szukać gdzie indziej.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-24 10:03:50

Temat: Re: Jaki MATERAC?
Od: "Krzysztof" <K...@K...COM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy ktoś może polecić jakieś fajne materace? (160x200) Zastanawiam się czy
> [...]

Zdecydowanie szukac gdzie indziej.
np. http://www.materace.pl/
poszukaj w sieci roznych sklepow, poczytaj. Jest bardzo wiele opcji.
Ja wybralem Venus Multi Pocket, drogi ale jest naprawde super.
Antyalergiczny, ortopedyczny, moja zona jest teraz w ciazy, bardzo sobie
chwali jego wlasciwosci.

Jesli jestes z Waszawy to polecam sklep na Grochowskiej za placem Szembeka,
tylko nie pomyl ze sklepem Selena, tam tez sa fajne materace ale drozsze.

1. Data: 2003-07-24 12:31:58

Temat: Re: Jaki MATERAC? - może lateksowy?
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ja wybralem Venus Multi Pocket, drogi ale jest naprawde super.
> Antyalergiczny, ortopedyczny, moja zona jest teraz w ciazy, bardzo sobie

Rzeczywiście mają ciekawe te materace. A co sądzicie o materacach
lateksowych? Kilka razy próbowałem się do takiego przymierzać ale mam
wrażenie, że ta ich "drętwość" będzie w nocy męcząca?

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-07-24 12:41:34

Od: <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli jestes z Waszawy to polecam sklep na Grochowskiej za placem Szembeka,
> tylko nie pomyl ze sklepem Selena, tam tez sa fajne materace ale drozsze.

Ten sklep na Grochowskiej (i nie Selene) to materace Merita.
ul. Grochowska 107.
zajrzyj na stronę www.merita.pl

Ja kupiłam tam materac.
Model STAR - materac kieszeniowy z kokosem.
Jestem z niego bardzo zadowolona. Druga osoba śpiąca na nim również.
Kupowałam w kwietniu - 180/200 kosztował 805 zł.
Transport na terenie Warszawy gratis.

1. Data: 2003-07-24 14:55:40

Od: "Krzysztof" <K...@K...COM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lateksowych? Kilka razy próbowałem się do takiego przymierzać ale mam
> wrażenie, że ta ich "drętwość" będzie w nocy męcząca?

Tak to byla MERITA sklep.
Lateksowy? ja mam 3 cm lateksu mysle ze jest ok. ale potem mam sprezyny
kieszonkowe, sa super.
Jedz tam do tego sklepu i kladz sie na kazdym, mozesz tam spedzic nawet
godzine lezac na materacu. Bedziesz wiedzial czy ci pasuje czy nie. Przez to
ze kladlem sie na kilku wybralem jeden z drozszych bo byl akurat bardzo
wygodny dla mnie.

1. Data: 2003-07-24 14:58:30

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> godzine lezac na materacu. Bedziesz wiedzial czy ci pasuje czy nie. Przez
> ze kladlem sie na kilku wybralem jeden z drozszych bo byl akurat bardzo

Dzięki wszystkim - zatem sobota dniem leżenia na mataracach sklepowych
;-))))

Pozdrawiam
KK

Woda spływająca obrzeżem wanny