Jaki VAT

1. Data: 2003-11-22 11:53:22

Temat: Jaki VAT
Od: "Arek" <a...@g...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaki jest vat na mieszkania kupowane od developera??

Arek

1. Data: 2003-11-22 16:02:06

Temat: Re: Jaki VAT
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@g...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki jest vat na mieszkania kupowane od developera??

Nadal jeszcze 7%.

--
Lesio5 - Leszek Grelak
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2003-11-25 10:57:53

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arek" <a...@g...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jaki jest vat na mieszkania kupowane od developera??
>
> Arek
mieszkanie 7%
ziemia nie objeta ustawo o PTU

1. Data: 2003-11-25 11:06:24

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "evelyna" <e...@r...fm> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Arek" <a...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> mieszkanie 7%
> ziemia nie objeta ustawo o PTU

Precyzujac twoje malo czytelne zdanie
"ziemia nie (jest objeta Vat), (bo jest) objęta ustawą o PTU <podatek od
towarów i uslug>"

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

1. Data: 2003-11-25 15:06:05

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Precyzujac twoje malo czytelne zdanie
> "ziemia nie (jest objeta Vat), (bo jest) objęta ustawą o PTU <podatek od
> towarów i uslug>"

Chyba coś nakręciłeś.

Moim zdaniem VAT od gruntu nie jest naliczany ale jest naliczany podatek
od czynności cywilnoprawnych (PCC) - bodaj 2% przy umowie kupna-sprzedaży.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-11-25 19:12:43

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Ściesiński" <w...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:3fc36ef0$1@news.vogel.pl...

> Chyba coś nakręciłeś.
>
> Moim zdaniem VAT od gruntu nie jest naliczany ale jest naliczany podatek
> od czynności cywilnoprawnych (PCC) - bodaj 2% przy umowie kupna-sprzedaży.

Przeciez to wlasnie napisalem rozszerzajac enigmatyczne zdanie
poprzedniczki. A poprzedniczka faktycznie pokrecila PCC z PTU.

1. Data: 2003-11-28 14:13:19

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
> Przeciez to wlasnie napisalem rozszerzajac enigmatyczne zdanie
> poprzedniczki. A poprzedniczka faktycznie pokrecila PCC z PTU.

Poprzedniczka, moj mily, napisala:
cyt."ziemia nie jest objeta ustawa o PTU" = nie jest, mowiac brzydko,
ovatowana
O PCC nic nie napisalam. Chyba przeinterpretowales i dopowiedziales sobie
cos,
czego w tym krotkim zdaniu nie bylo :-))))))))))

ewelina

ps. parasz sie ksiegowoscia, czy jestes doradca podatkowym :-)

1. Data: 2003-11-28 14:37:26

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> ps. parasz sie ksiegowoscia, czy jestes doradca podatkowym :-)

1. Swiezo kupilem mieszkanie
2. MAm w rodzinie blisko licencjonowanego doradce podatkowego
3. MAm w rodzinie blisko licencjonowanego posrednika mieszkaniowego

Wiec jestm na biezaco w temacie

1. Data: 2003-11-28 15:13:55

Od: "evelyna" <e...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Swiezo kupilem mieszkanie
> 2. MAm w rodzinie blisko licencjonowanego doradce podatkowego
> 3. MAm w rodzinie blisko licencjonowanego posrednika mieszkaniowego

A to przechodzi w genach ?

> Wiec jestm na biezaco w temacie

No oczywiscie, ze tak :-)

pozdrawiam
ewelina

1. Data: 2003-11-28 17:30:27

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Lesio5" <I...@w...pI> napisał w wiadomości
>
> A to przechodzi w genach ?

Nie, bo to tylko powinowactwo. Najwazniejszy jest aspekt 1. Jestem na
biezaco.

--
Leszek Grelak vel Lesio5
Liczba osób ograniczonych jest nieograniczona - RMG

Wykonam instalacje wodne i centralnego ogrzewania , miedziane.
Do użytkowników w pełni zabudowanej zmywarki Bosch
Łazienka- brudne fugi
[prasa] Polska 2gim po Chinach dostawcą dla IKEI !
Egipski bidet.