Jaki chwast najgorszy?

1. Data: 2004-07-06 10:11:40

Temat: Jaki chwast najgorszy?
Od: "arkandor" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę? Uziążliwość perzu jest
nieco przesadzona. Mnie ostatnio najbardziej doskwiera skrzyp, jeżyny i
dziki szczaw. Tego pierwszego za cholerę nie da się usunąć w całości, bo
wiotkie kłącza rwą się i zostają w ziemi. Żeby wykopać jeżynę z kłączami
trzeba czasami ryć na dwa szpadle wgłąb, a i tak zawsze coś zostanie. Tak
samo upierdliwe są palowe korzenie dzikiego szczawiu.

pozdrawiam, arkandor

2. Data: 2004-07-06 10:25:03

Temat: Re: Jaki chwast najgorszy?
Od: yo_asia <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja mogę nazwać się szczęściarą bo moim zmartwieniem jest tylko powój,
który specjalnie nie przejmuje się rundapem i na wiosne znowu
wychodzi:mad:

--
Wysłano z portalu budowlanego Dom.Idealny.pl
Archiwum grupy --- pl.misc.budowanie ---

3. Data: 2004-07-06 10:51:28

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trzeba czasami ryć na dwa szpadle wgłąb, a i tak zawsze coś zostanie. Tak
> samo upierdliwe są palowe korzenie dzikiego szczawiu.

Ja obstawiam chmiel i rdest sachaliński! Ja słaba kobieta, nawet jak sie
kopytami zaprę, to nie wyrwę ani jednego, ani drugiego, podkopać nie mogę,
bo mnóstwo korzeni w ziemi (jabłonka i s-ka) i tak sie szarpię co roku. W
tym sezonie ruszyłam z roundupem :)
Dodam jeszcze miętę na trawniku - ale ta przynajmniej ładnie pachnie.
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-07-06 11:45:08

Od: "krycha" <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę? Uziążliwość perzu jest
> nieco przesadzona. (...)

Skrzyp, powój, koński szczaw (nie wiem jak to się zwie prawidłowo).

pozdrawiam Krycha

5. Data: 2004-07-06 11:50:10

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witam!
Chaber - nie bławatek, kwitnie na niebiesko, rozłazi się kłączami po całym
ogrodzie. Dużo gorszy od perzu! Praktycznie nie do wytępienia.
Gwiazdnica posp. (Stellaria media) - praktycznie nie do wytępienia.

--
Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

6. Data: 2004-07-06 12:17:50

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę?

Skrzyp, podagrycznik, trzcina, trawa z trawnika :( Z jednorocznych
gwiezdnica, żóltlica i karmik wśród skalniaczków.

Pozdrawiam
Kaśka

7. Data: 2004-07-06 14:29:11

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a i rowniez koniczynka rozlazi sie po calym trawniku - nie ma sposobu na
pozbycie się jej.

8. Data: 2004-07-06 16:21:44

Od: "sq4nr" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wspolczuje wszystkim podagrycznika w ogrodzie. Moze latwo wyrwac to
badziewie (o ile nie urosnie za duze:)) ale za to ile tego w ciagu roku
potrafi sie pokazac... Najciekawsze jest jednak to, ze jesli myslisz ze
pozbyles sie juz chwasta, on na wiosne znow pomacha nam listkiem :)

Grzesiek G.

9. Data: 2004-07-06 16:42:28

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "arkandor" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Który z chwastów najbardziej zalazł wam za skórę?

Jestem weteranka walk z podagrycznikiem i po kilku latach nie budzi juz we
mnie takich nienawistnych uczuc jak kiedys, ale ciagle sie pojawia, choc w
mniejszej ilosci. Natomiast najgorszy obecnie jest dla mnie bodziszek.
Wchodze do ogrodka i wszedzie te parszywe bodzichy. Na dodatek sa tak
wredne, ze na trawniku koszone, deptane, wykopywane zarastaja wszystko i
wszedzie wpychaja sie z tymi "niewinnymi" kwiatkami a przeniesione na
rabatke stroja fochy i nie chca rosnac...

Magda

10. Data: 2004-07-06 17:48:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogrodzie. Dużo gorszy od perzu! Praktycznie nie do wytępienia.
> Gwiazdnica posp. (Stellaria media) - praktycznie nie do wytępienia.

Brzoza, ale do wytępienia.

Pozdrawia klonowo boletus

Jak to jest z tym łubinem?
rozmażanie irgi