Jaki dobry sposób na KRETa? Czy odstraszacze z allegro pomogą?

1. Data: 2006-12-26 10:29:21

Temat: Jaki dobry sposób na KRETa? Czy odstraszacze z allegro pomogą?
Od: "defekt" <j...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mój ojciec walczy już od wakacji z kretami, które zadomowiły się na dobre u
nas i u sąsiadów
wygląda to fatalnie gdy codzinnie przybywa kilka nowych kopców...
próbował już różnych metod
kazał mi coś znaleźć na krety, więc pierwsze co zrobiłem to wstukałem
allegro.pl :)
i znalazłem 2 ciekawe? opcje:
1. odstraszacz który generuje niskie tony, a krety nie lubią takich
wibracji:
http://www.allegro.pl/item152952588_kret_odstraszacz
_dzwiekowo_wibracyjny_gwar_12.html
lub 2. świece dymne specjalne do odstraszania kretów:
http://www.allegro.pl/item152737449_swiece_dymne_kre
t_nie_straszny_najskuteczniejsze.html
może ktoś stosował świece albo ten odstraszacz i może pochwalić sie
efektami?
co wybrać?
albo może jakiś inny (dobry, sprawdzony) sposób znacie?
bede wdzięczny za pomoc

dziękuje i pozdrawiam!

2. Data: 2006-12-26 10:53:42

Od: " momores" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Wszystkie w/w sposoby i urządzenia w przypadku moich kretów okazały stę nie
skuteczne. Elektroniczne odstraszacze były poprostu przez nie wypychane z
kretowisk , a różne świece dynme, karbidy itp. skutkowały 1-2 dni i problem
powracał. I tak po dwóch sezonach tej nierównej walki zastosowałem środek o
nazwie polytanol i okazał się w 100% skuteczny , krety zniknęły na stałe i
mam spokój już drugi rok. Niestety środek ten jest silnie toksyczny i aby
móc go kupić i stosować trzeba mieć odpowiednie zezwolenie.

3. Data: 2006-12-26 12:04:15

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam spokój już drugi rok. Niestety środek ten jest silnie toksyczny i aby
> móc go kupić i stosować trzeba mieć odpowiednie zezwolenie.

I fajnie się czujesz jak wiesz że wymordowaleś ileśtam nikomu nic nie robiących
złego bezbrommych zwierząt. To nie krety wlazly na twój teren tylko ty na ich.
Nie jestem zwariowanym ekologiem co martwi się losem wszystkiego co żyje. Ale
zadawanie bezsensownej śmierci to coś niegodnego czlowieka. Istnieje bardzo
skuteczna metoda pozbycia się kretów. Ogrodzenie dzialki musi być zrobione na
ponad metr pod ziemię. Krety tak nisko nie kopią tuneli. A te co były wcześniej
można wylapać i wynieść do lasu. Proste, skuteczne rozwiązanie. Ma wadę.
Kosztuje ileśtam pieniędzy. Dla niektorych dobrych ludzi prostrzym i tańszym
rozwiązaniem jest zabijanie. Tylko czy to są jeszcze ludzie? Tomek
ps. Zabijanie kretow byłoby według mnie usprawiedliwione jakby wyskakiwały z
kopcow i przegryzały przechodzącym ludziom tętnice szyjne a male dzieci wciągały
do nor i jadły po kawalku, zaczynająć od nog. A może czegoś nie wiem?

4. Data: 2006-12-26 12:06:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

defekt <j...@N...pl> wrote:

> 1. odstraszacz który generuje niskie tony, a krety nie lubią
> takich
> wibracji:

Krety mają te wibracje w... w poważaniu powiedzmy. Temat
odstraszania kretów przewija się regularnie na pl.rec.ogrody,
poszukaj w archiwaliach. Grudzień mamy, krety śpią (chyba), do
wiosny masz pewne szanse zapoznać się choć z częscia licznych
dyskusji, jakie na ten temat się tam odbyły ;-)

J.

5. Data: 2006-12-26 12:29:20

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> writes:

> [...]
> archiwaliach. Grudzień mamy, krety śpią (chyba), do wiosny masz pewne
> szanse zapoznać się choć z częscia licznych dyskusji, jakie na ten

Piwo. Tylko piwo.

MJ

6. Data: 2006-12-26 15:14:10

Od: Jerzy Stanisław <c...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Piwo. Tylko piwo.
>
> MJ
Tak jest, i jeszcze raz piwo.
Jerzy

7. Data: 2006-12-26 15:24:16

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " momores" napisał:

> [...]
> mam spokój już drugi rok. Niestety środek ten jest silnie toksyczny i aby
> móc go kupić i stosować trzeba mieć odpowiednie zezwolenie.

Potwierdzam. Odstraszacze elektroniczne, ani śledzie powrzucane do dziurek,
ani pocięte gałganki ze szmatek nasączone naftą czy terpentyną nie pomagają.
A te bestie znowu zryły mi trawnik na działce przed zimą!

P.

8. Data: 2006-12-26 16:58:36

Od: "Stugo" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defekt" <j...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> efektami?
> co wybrać?
> albo może jakiś inny (dobry, sprawdzony) sposób znacie?

Wszystkie sposoby świata na pozbycie się kretow:
http://ogrody.agrosan.pl/krecik.html

Pozdrawiam
StuGo

9. Data: 2006-12-27 11:45:57

Od: "Madoniowie" <m...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" raczył napisać:

> I fajnie się czujesz jak wiesz że wymordowaleś ileśtam nikomu nic nie
> robiących złego bezbrommych zwierząt.

Hehe. Holokaust kretów.

> To nie krety wlazly na twój
> teren tylko ty na ich.

A to krety mają akt własności!

> Nie jestem zwariowanym ekologiem co martwi się
> losem wszystkiego co żyje.

Czyżby?

> Ale zadawanie bezsensownej śmierci to coś
> niegodnego czlowieka.

Grzecznie prosił krety długo. Nie rozumiały i mają za swoje.

> Istnieje bardzo skuteczna metoda pozbycia się
> kretów. Ogrodzenie dzialki musi być zrobione na ponad metr pod
> ziemię.

Taaa. I może jeszcze schron atomowy miał sobie wybudować? A jaki ma to wpływ
w przypadku obwitych deszczy?

> Krety tak nisko nie kopią tuneli. A te co były wcześniej
> można wylapać i wynieść do lasu.

Hehe. Już to widzę, jak ktoś lata z łopatą za kretami cały urlop.

> Proste, skuteczne rozwiązanie. Ma
> wadę. Kosztuje ileśtam pieniędzy. Dla niektorych dobrych ludzi
> prostrzym i tańszym rozwiązaniem jest zabijanie. Tylko czy to są
> jeszcze ludzie? Tomek

Ależ skąd! To mordercy! Seryjni na dodatek.

> [...]
> wyskakiwały z kopcow i przegryzały przechodzącym ludziom tętnice
> szyjne a male dzieci wciągały do nor i jadły po kawalku, zaczynająć

Ludzie dla kretów! Oddajmy kretom, co krecie!

Ps.
Myślę, że trochę przesadziłeś...

--
Pozdrawiam, Przemek
http://madoniowie.republika.pl

Demokracja jest przedsięwzięciem, które gwarantuje, że otrzymujemy nie
lepsze rządy niż te, na które zasługujemy. (George Bernard Shaw)

Ulga budowlana zwrot VAT
szukam stron www z przebudowanymi domami
Zmywarka - da się to zrobić?
poziomowanie pralki- pytanko
Mozilla - Thunderbird