Jaki klinkier?

1. Data: 2007-05-05 20:26:58

Temat: Jaki klinkier?
Od: Andrzej <_...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

Jaki kilnkier na słupki ogrodzeniowe?
Bo jak widzę "biały nalot" - jakieś wapienne wykwity, to się zastanawiam
czy ma sens robienie słupków z klinkieru?
Zamierzałam kupić pomeranie winenberga - czy nie będzie wykwitów?
Pozdrawiam
Andrzej

2. Data: 2007-05-05 22:31:01

Temat: Re: Jaki klinkier?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej <_...@l...org> wrote:
> Jaki kilnkier na słupki ogrodzeniowe?
> Bo jak widzę "biały nalot" - jakieś wapienne wykwity, to się
> zastanawiam czy ma sens robienie słupków z klinkieru?

Ma sens (znaczy jeśli chcesz mieć klinkierowe słupki) pod
warunkiem, że robi to fachowiec a nie fahofiec.
Biały nalot nie jest objawem złego klinkieru, a złej zaprawy
użytej do jego klejenia i/lub złego jej użycia(za dużej ilości
wody).
Poza tym temat raczej na pl.misc.budowanie

J.

3. Data: 2007-05-06 00:39:11

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej napisał(a):
> [...]
> czy ma sens robienie słupków z klinkieru?
> Zamierzałam kupić pomeranie winenberga - czy nie będzie wykwitów?

klinkier jak najbardziej, ale zwroc uwage na zastosowana zaprawe do
klinkieru - proponuje np KMT z Sopro z trasem
http://pl-pl.sopro.com/products/bcp/baustoffe/klm//1
0923/sopro_kmt.html

- jesli zastosjesz byle co to bedziesz mial wykwity

--
Pozdrawiam - T0SIA

4. Data: 2007-05-08 13:40:08

Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f1ipc5$fkj$1@atlantis.news.tpi.pl>,
Andrzej <_...@l...org> wrote:

> Jaki kilnkier na s˝upki ogrodzeniowe?
> Bo jak widz´ "bia˝y nalot" - jakieĘ wapienne wykwity, to si´ zastanawiam
> czy ma sens robienie s˝upków z klinkieru?
> Zamierza˝am kupiç pomeranie winenberga - czy nie b´dzie wykwitów?
> Pozdrawiam
> Andrzej

Materia˝ zasadniczo nie ma znaczenia. Wazny jest fachowiec i zaprawa. Ja
na ogrodzeniu nie mam zadnego nalotu, a fachowiec mieszal zaprawe na
miejscu. Robota wykonana jak na Expo, moge go polecic z czystego serca.
Okolice Poznania.

Kris

problem z pomiarami wodomierzy
Zmywarka ELECTROLUX ESL 66020 - ELECTROLUX
Różnica w maszynkach do mielenia Zelmer-a
klamka w drzwiach odpadla :)
Warszawa.Okna pcv.Mam tylko 3 dni..