Jaki korektor polecicie?

1. Data: 2003-02-22 23:39:19

Temat: Jaki korektor polecicie?
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poleccie mi, prosze, jakis korektor do jasnej cery o chlodnym odcieniu, dlugo
utrzymujacy sie na twarzy i niezbyt drogi.
Uzywalam korektora "Constance Carroll" (numeru nie pomne, ale chyba najjasniejszy
jaki byl). Odcien mial w sam raz, ale bardzo szybko znikal z
twarzy (scieral sie?).

Ula Kapala

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-02-23 08:56:43

Temat: Re: Jaki korektor polecicie?
Od: "Jola" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> Poleccie mi, prosze, jakis korektor do jasnej cery o chlodnym odcieniu

Mam dosyc jasna karnacje skory. Od dluzszego czasu uzywam korektorow z Belli
(nr 1). Nie sa drogie, cena ok 7 zl.
Moim zdaniem dosc dlugo utrzymuje sie na buzi.

Jolka mailto:j...@c...pl
Jedynym sposobem, by coś polubić,
jest wmówić sobie, że można to utracić.
(Gilbert Keith Chesterton)

1. Data: 2003-02-23 10:58:43

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Uzywalam korektora "Constance Carroll" (numeru nie pomne, ale chyba
najjasniejszy jaki byl). Odcien mial w sam raz, ale bardzo szybko znikal z

A ja polecam Rimmel Hydrasene. Jak do tej pory - dla mnie najlepszy. Cena ok
23 zł.

Pozdrawiam

Sylwia

1. Data: 2003-02-23 22:41:28

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ula Kapała <u...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b391n7$p9q$...@g...uci.agh.edu.pl...
> [...]
> Uzywalam korektora "Constance Carroll" (numeru nie pomne, ale chyba
najjasniejszy jaki byl). Odcien mial w sam raz, ale bardzo szybko znikal z

Tez mam w Constance Carroll. Mój pierwszy korektor, wczesniej nigdy nie
używałam i nie mam skali porównawczej. Ale mam takie samo zdanie na jego
temat jak ty. Baaaardzo szybko się sciera. Kryje dobrze, wygląda naturalnie
ale znika i już w błyskawicznym tempie. Chętnie kupiłabym coś innego ale
niekoniecznie drogiego, bo korektor to dla mnie sparwa podrzędna. Rzadko
używam - jak juz coś "wyskoczy".

Pozdrawiam serdecznie
Anka

1. Data: 2003-02-24 10:36:50

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> Poleccie mi, prosze, jakis korektor do jasnej cery o chlodnym
odcieniu, dlugo utrzymujacy sie na twarzy i niezbyt drogi.

Ale pytasz o kolor?
Bo jesli o dobry korektor to La Roche Possay (porzadny, silnie kryjacy),
ew tanszy - Rimmel Hydrasense z aplikatorkiem. Bardzo przyjemny ale
nieco lekki.

Kaska

1. Data: 2003-02-24 11:42:38

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> [...]
>Bo jesli o dobry korektor to La Roche Possay (porzadny, silnie kryjacy),
>ew tanszy - Rimmel Hydrasense z aplikatorkiem. Bardzo przyjemny ale

O kolor też, bo na mojej skórze większość podkładów i korektorów wygląda
pomarańczowo :-> Niektóre firmy w ogóle nie robią tego odcienia. Z
podkładów, to w zasadzie tylko Maybelline (ten najjaśniejszy). Constance
Carroll też, ale jakość podkładu jest taka sobie. Korektor powinien
zakrywać (przynajmniej w pewnym stopniu) wypryski i trzymać się jak
najdłużej, bez względu na zdejmowanie swetra przez głowę itd.
Ula Kapała

1. Data: 2003-02-24 18:49:27

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Bo jesli o dobry korektor to La Roche Possay (porzadny, silnie kryjacy),
>ew tanszy - Rimmel Hydrasense z aplikatorkiem. Bardzo przyjemny ale
>nieco lekki.
>
>Kaska

No więc oglądałam dzisiaj ten korektor Rimmel. Zły kolor. :-> Nawet
najjaśniejszy ma ciepły odcień, zbyt pomarańczowy.
Ula Kapała

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/