Jaki krem pod oczy?

1. Data: 2003-02-01 19:08:56

Temat: Jaki krem pod oczy?
Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Mam takie pytanko jaki polecalybyscie krem pod oczy, ktory skutecznie
redukowalby cienie pod oczami i nawilzal skore? Jak dotad mialam z Avonu
Lighten Up i byl sobie taki sredni. Dodam, ze mam 22 lata ale bez kremu to
sie nie obejdzie bo mi chyba oczy wyskoczyly. Skore mam tam bardzo
delikatna a since pod oczami mam od niepamietnych czasow. Po prostu taka
moja uroda ale dosc mi to przeszkadza bo wszyscy mysla, ze mam wielka anemie
i temu podobne a mi nic nie jest.

Prosze poradzcie mi cos!!!

Z gory dziekuje

JustysiaW

1. Data: 2003-02-03 13:04:51

Temat: Re: Jaki krem pod oczy?
Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz `Hypnos` <t...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b1h5v1$rab$...@n...tpi.pl...
> [...]
> delikatna a since pod oczami mam od niepamietnych czasow. Po prostu taka
> moja uroda ale dosc mi to przeszkadza bo wszyscy mysla, ze mam wielka

Mam problem identyczny jak ty.
Używałam do tej pory różnych kremików pod oczy i nic. Nie kupuj np. Nivea
Visage, niby też miał redukować cienie. Ten krem to największa porażka.
Ostatnio skorzystałam z porad na grupie i zakupiłam kosmetyk o śmiesznej
cenie z firmy Ziaja- pietruszkowy. Nie wierzyłam w niego zupełnie. Ale dużo
dziewczyn go zachwalało. Używam od tygodnia więc specjalnych efektów jeszcze
nie widać. Ale jest najlepszy spośród tych, które używałam do tej pory.
Radzę abyś go sobie sprawiła i spróbowała. Nic nie ryzykujesz. Jeśli nawet
cieni nie zlikwiduje, to i tak jest to dobry krem pod oczy (szczególnie na
noc).

Anka

1. Data: 2003-02-03 17:42:43

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> cieni nie zlikwiduje, to i tak jest to dobry krem pod oczy (szczególnie na

Dziekuje za rade.

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-03 18:04:32

Od: xanka <x...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Anka wrote:

> [...]
> efektów jeszcze
> nie widać. Ale jest najlepszy spośród tych, które używałam do tej pory.

No i ja tez mam wieczny problem z cieniami i juz powoli przestaje wierzyc ze
jakikolwiek krem to zlikwiduje. Chyba jedynym lekarstwem, wprawdzie i tak nie
100%, ale pomaga w duzej mierze jest sen, duzo snu ;-D. Chociaz nie przestalam
smarowac moich pieknych cieni przeroznymi kremami, ciagle tli sie we mnie iskra
nadziei ;)
Ale wracajac do pietruszkowego... piszesz Aniu ze uzywasz go od tygodnia i nie
widzisz specjalnych efektow... wiec czemu jest najlepszy?

pzdr
xanka

1. Data: 2003-02-03 23:50:31

Od: CanoE <c...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

dnia Mon, 3 Feb 2003 14:04:51 +0100, "Anka" <a...@o...pl>
wyskrobal sobie:

> [...]
>cieni nie zlikwiduje, to i tak jest to dobry krem pod oczy (szczególnie na

popieram!! jest swietny
mam tez jogurtowy ziaji ale ten pieruszkowy wydaje mi sie lepszy..
u mnie obserwuje lekka poprawe po nim :-)

CanoE

1. Data: 2003-02-05 10:15:07

Od: "Tomasz `Hypnos`" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CanoE" <c...@N...interia.pl> napisał w wiadomości
> popieram!! jest swietny
> mam tez jogurtowy ziaji ale ten pieruszkowy wydaje mi sie lepszy..
> u mnie obserwuje lekka poprawe po nim :-)
>
> CanoE

OK. dziekuje. Po przeczytaniu postow zdecydowalam sie na ten pietruszkowy.
Kupie i zobaczy czy to cos pomoze.

Jak beda jakies rewelacje to Was poinformuje.

Pozdrawiam

JustysiaW

1. Data: 2003-02-08 23:55:14

Od: "Anka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> widzisz specjalnych efektow... wiec czemu jest najlepszy?

Właśnie dlatego że nie widzę jeszcze "specjalnych" efektów ale jakieś już
są. Po tygodniu użytkowania nie oczekuję cudów, wystarczy że widze poprawę.
Poprzednie niestety nawet po jednym, dwóch miesiącach nie zmieniały wyglądu
skóry wogóle.
Nawet jak mi super cieni nie rozjaśni to tak jak pisąłm jest to najlepszy
krem pod oczy jaki miałam, choćby ze wzgledu na wniaknie, efekt nawilżenia
itp. jestem zadowolona i pozostałym dziewczynom życzę tego samego odczucia.

Anka

ćwiczenia i masaż na cellulitis
[SPAM] Fotograf poszukuje modelki - Warszawa / Wroclaw
Eris
Najmodniejsze obecne prefumy
Kosmetyki BanDi