ćwiczenia i masaż na cellulitis

1. Data: 2003-02-01 19:01:00

Temat: ćwiczenia i masaż na cellulitis
Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
dużo na grupie przeczytać można o kosmetykach na cellulitis, a czy ktoś mógłby
podsunąć mi może jakąś stronkę z ćwiczeniami, głównie na uda i pośladki oraz
może różnymi technikami masażu antycellulitisowego?
Wiki

1. Data: 2003-02-01 19:28:21

Temat: Re: ćwiczenia i masaż na cellulitis
Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
oraz
> może różnymi technikami masażu antycellulitisowego?

Ja nie musze narzekac na brak ruchu niestety... Bieganie po schodach
np. przy sprzataniu to niezle cwiczenie ;). Czesto powoduje u mnie zakwasy.
Ostatnio tez cwiczylam szybki chod i powiem ci, ze dobrze to dziala wlasnie
na posladki i uda, a takze u mnie w mniejszym stopniu na lydki.

pozdrowka '
Iza

1. Data: 2003-02-03 08:49:30

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"izusek" <I...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
wlasnie
> na posladki i uda, a takze u mnie w mniejszym stopniu na lydki.

Popieram! Chodzenie, chodzenie i chodzenie. A najlepsze sa piesze
pielgrzymki do Czestochowy. Powaznie! Po przejsciu 200 km z hakiem efekt byl
naprawde imponujacy ;))) Za kazdym razem dzialalo :)))

Pomaga tez takie cwiczenie, dobre podczas stania na przystanku. Stoisz i
napinasz mocno posladki przez kilka sekund. Potem rozluzniasz i znowu. To
cwicznie sprawia, ze posladki sa bardziej jedrne.

Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-03 09:10:06

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
oraz
> może różnymi technikami masażu antycellulitisowego?

Ktos juz kiedys to podawal:

Masaz metoda opracowana przez Clarins
http://www.fit.pl/automasaz.htm

i cwiczenia np.
http://www.fit.pl/automasaz.htm

Ciagle sobie obiecuje, ze w koncu zaczne ....

Pozdrawiam, AniaS

1. Data: 2003-02-03 10:57:47

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napinasz mocno posladki przez kilka sekund. Potem rozluzniasz i znowu. To
> cwicznie sprawia, ze posladki sa bardziej jedrne.

Napinaj brzuch i posladki, wyprobowane ;-)
Ilona

[SPAM] Fotograf poszukuje modelki - Warszawa / Wroclaw
Eris
Najmodniejsze obecne prefumy
Kosmetyki BanDi
Venita henna plus