Jaki kupic piecyk gazowy do lazienki ??

1. Data: 2003-11-06 17:51:12

Temat: Jaki kupic piecyk gazowy do lazienki ??
Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
bardzo prosze Grupowiczow o porade i opinie, jakiej marki piecyk gazowy
(przeplywowy), proponowalibyscie kupic. Mieszkanie jest tak skonstruowane,
ze ciepla woda w kuchni jest ogrzewana przez piecyk w lazience. Podobno
godne polecenia sa tak zwane "bezswieczkowe". W
archiwum pl.misc.budowlane doradzaja kupic WPR 11G Junkers. A Wy co na to?
: )
Prosze o konkretne typy, producent, model.

Pozdrawia FunnyFrog :)

1. Data: 2003-11-07 09:51:00

Temat: Re: Jaki kupic piecyk gazowy do lazienki ??
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 6 Nov 2003 18:51:12 +0100 I had a dream that FunnyFrog
<f...@W...fm> wrote:
> [...]
>godne polecenia sa tak zwane "bezswieczkowe". W
>archiwum pl.misc.budowlane doradzaja kupic WPR 11G Junkers. A Wy co na to?

WRP 11B - odradzam tą hydroturbinkę z 11G - zapłacisz za zabawkę, która
może się zepsuć, a dwie baterie R20 w 11B służą ponad rok.

Kupiłem niedawno - jestem bardzo zadowolony. Podobnie rodzinka i znajomi,
którzy mają identyczny piecyk.

1. Data: 2003-11-07 10:41:45

Od: "KasiaA" <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> WRP 11B - odradzam tą hydroturbinkę z 11G - zapłacisz za zabawkę, która
> może się zepsuć, a dwie baterie R20 w 11B służą ponad rok.

To zależy od intensywności uzytkowania piecyka - u mnie w czasach 6
osobowego gospodarstwa domowego komplet baterii starczał na ok. 4 miesiące.

Kasia

1. Data: 2003-11-07 17:49:58

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
intensywnosc uzywania piecyka to dwie osoby. Kuchnia rowniez czerpie ciepla
wode przez gazowe ogrzewanie.

Dziekuje za te spostrzezenia i prosze nadal o praktyczne rady, na co zwrocic
szczegolna uwage. To ma byc zakup na kilka(nascie) lat, licze na Was : )

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2003-11-09 17:25:17

Od: "Mara" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przy zakupie takiego urzadzenia nalezy zwrucic uwage na baze serwisowa.

Osobiscie polecam rozwazyc jeszcze oferte firmy Vaillant (ze wzgledu na
5letnia gwarancje na nagrzewnice, ktora pokryta jest specjalnym srodkiem
wydluzajacm zywotnosc) oraz firmy Beretta (nie odstaje pod wzgledem
technologi a jest duzo tanszy).

No i oczywiscie wszystkie w wersji elektronik.

Pzdr Adam

Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
Re: jak pozbyc sie mrówek?
Spółdzielnia a wspólnota
Re: Zmywarka, zapach i smak(!)
Re: Problemy z pralką Electrolux / oszustwo - finał