Jaki luz dla pralki

1. Data: 2003-02-22 05:47:56

Temat: Jaki luz dla pralki
Od: "Robert ;\)" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może mi ktos pomóc w kwestii,
jaki odstęp powinna mieć pralka z lewej / prawej strony.
Własnie urządzam pralnię i nie wiem ile zostawić miejsca.

Robert

1. Data: 2003-02-22 10:55:19

Temat: Re: Jaki luz dla pralki
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert ;)" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> jaki odstęp powinna mieć pralka z lewej / prawej strony.

Zależy od pralki. Jeśłi chcesz wykorzystywać najtańsze albo stare, to żaden
odstęp nie będzie zbyt mały. Przy porządnej nowoczesnej pralce po 1-2cm luzu
w zupełności wystarczy. A jeśłi to ma być pralka ładowana od góru, luzu
możesz zostawić wogóle po kilka mm żeby tylko dawało się ja wsuwać i wysuwac
bez problemów.

J.

1. Data: 2003-02-27 12:02:47

Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam po 2cm z kazdej strony i jest spoko. Pralka ma 2 lata.

Dnia 2003-02-22 06:47, Użytkownik Robert ;) napisał:
> Może mi ktos pomóc w kwestii,
> jaki odstęp powinna mieć pralka z lewej / prawej strony.
> Własnie urz?dzam pralnię i nie wiem ile zostawić miejsca.
>
> Robert

Piekarnik Electroluxa
Re: zmywarka raz jescze
Re: znowu czyszczenie kabiny prysznicowej
Re: Jaka pralka ladowana od gory
Re: sauna