Jaki makijaż?

1. Data: 2003-04-23 07:23:21

Temat: Jaki makijaż?
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram sie na wesele, mam bordową sukienkę i nie wiem jak sie umalować.
Poradzcie cos. Mam piwne oczy, jasna karnacje, kasztanowe wlosy, twarz
owalna.

pozdrawiam
A.

1. Data: 2003-04-23 07:28:28

Temat: Re: Jaki makijaż?
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "artilla" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wybieram sie na wesele, mam bordową sukienkę i nie wiem jak sie umalować.
> Poradzcie cos. Mam piwne oczy, jasna karnacje, kasztanowe wlosy, twarz
> owalna.

Moze sprobuj bordowe cienie?

Kruszyna
ktora ostatnio interesuja raczej beze, ale borodowemu mowi 3 razy TAK :)
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-23 07:51:48

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

do konca nie wiem co masz namysli piszac bordowe cienie i sukienka.
ale tak jak ja to widze to nie wiem czy przy jasnej cerze bedzie to dobrze
wygladalo.
moge sie mylic bo jednak trudno doradzic komus wirtualnie.
pozdrawiam
paula-wizazystka

1. Data: 2003-04-23 08:33:51

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> do konca nie wiem co masz namysli piszac bordowe cienie i sukienka.
> ale tak jak ja to widze to nie wiem czy przy jasnej cerze bedzie to dobrze
> wygladalo.

Tak, przy jasnej cerze to jest to pewne ryzyko. To znaczy uzycie bordowych
cieni. Wszystko zalezy od charaktetu, rysow twarzy, koloru wlosow itp. Mnie
chodzilo o to, ze mozna sprobowac poeksperymentowac przed weselem i
zobaczyc, jak wygladalyby takie cienie. Jesli nie bardzo ten tego, to mozna,
moim zdaniem, zwrocic sie w strone delikatniejszych i neutralnych brazow czy
bezy. Ostatnio znalazlam bardzo fajny bezowy, perlowy cien Inglota nr 65.
Takiego szukalam :) Zimny odcien bezu. Ja bym sie dobrze czula w bordowych
cieniach, ale, jak mowie, chcialam tylko zaproponowac poeksperymentowanie i
zobacznie, jak sie wyglada :)

> moge sie mylic bo jednak trudno doradzic komus wirtualnie
Swieta racja :)

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-23 08:46:36

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

oczywiscie ze przed weselem mozna poszukac fajnych kolorkow i poszalec
,sprawdzic jak bedzie to razem wszystko wygladalo.
ja bardzo lubie szlec kolorem chociaz musze ci powiedziec a raczej napisac
ze kobiety boja sie kolorow i jak raz sobie jakis wybiora to do konca zycia
beda sie nim malowac a w miedzy czasie zmieniaja 10 razy kolor wlosow i ten
kolor cienia juz im dawnoo przestaje pasowac ale cos,do odwaznych swiat
nalezy.
z ciekawosci zobacze ten kolor 65 Inglota,osobiscie bardzo lubie cienie z
tej firmy nie sa drogie a jakosciowo calkiem niezle.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-04-23 09:09:05

Temat: Odp: Jaki makijaż?
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik artilla <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b85f2m$kv1$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> Wybieram sie na wesele, mam bordową sukienkę i nie wiem jak sie umalować.
> Poradzcie cos. Mam piwne oczy, jasna karnacje, kasztanowe wlosy, twarz
> [...]

Aga

1. Data: 2003-04-23 14:57:00

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pamana" <p...@p...onet.pl> wrote:

[dziab całość]

Bardzo Cię proszę, odpisuj POD cytatem. Dziękuję.

mips

1. Data: 2003-04-23 16:46:03

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
umalować.
> Poradzcie cos. Mam piwne oczy, jasna karnacje, kasztanowe wlosy,

Ja bym sprobowala jasnorozowych , cielistych cieni., wytuszowalabym
mocno rzesy a usta pokryla cielistym blyszczykiem, zamiast rozu puder
ciemniejszy o ton i voila:) Bordo wydaje mi sie tak intensywnym
kolorem, ze lepiej nie robic dla niego konkurencji.
======
annaM

1. Data: 2003-04-23 20:55:32

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

nie wiem tylko czy te cieliste cinie i blade usta nie beda wygladac za blado
i przez co twarz zginie na tle sukienki i wlosow.
naprawde trudno doradzic przez internet ale pobaw sie kolorem i sama
sprawdz.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-04-23 21:28:46

Od: "Szwedka" <s...@u...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

<ciach>

Czesc Paula,
przepraszam, ale czy moglabys pisac _pod_ postem? Zachecam do lektury:
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Pozdr,
Szwedka
--
s...@a...pl GG: 1068262
"Mylić się jest rzeczą ludzką, ale żeby naprawdę coś spaprać - na to

przeliczanie
Z nowym dniem nowa, a urodziwa swiadomosc.
Florina we Wroclawiu
depilacja
włoski na łapkach