Akryle - Samodzielne wykonywanie

1. Data: 2003-04-23 07:32:58

Temat: Akryle - Samodzielne wykonywanie
Od: "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ponieważ jest już kilka dyskusji o paznokciach akrylowych dorzucę
kolejny wątek. Czy któraś z pań próbowała samodzielnie (z pomocą koleżanki)
robić takie paznokcie ? Ja przed świętami pierwszy raz zdecydowałam się na
przedłużenie, więc poszłam do kosmetyczki. Ale teraz, kiedy widziałam jak to
się robi wydaje mi się, że nie to nic skomplikowanego. Zobaczę jeszcze jak
przebiega uzupełnianie a później chyba kupię sobie zestaw do akrylu.
Widziałam w Empiku zestaw Sally Hansen za około 70 zł, pojemniki z
odczynnikami były całkiem duże, więc chyba wystarczy na kilkanaście
(kilkadziesiąt) uzupełnień. W internecie znalazłam sklep oferujący produktu
firmy NSI ceny zestawów też niewielkie, zaczynają cię od 60 zł.

Co o tym myślicie ?

Pozdrawiam EB.

1. Data: 2003-04-23 07:46:29

Temat: Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam, heheheheh niezłe, ja opiszę swoją historię z nauką wykonywania paznokci
akrylowych: przez 4 lata chodziłam co miesiąć do kosmetyczki, podpatrywałam,
potem zdecydowałam się założyć sama właśnie tym akrylem o którym piszesz Sally
Hansen (nawiasem do luftu, bo puder zostaje a liquid kończy się po 3 razach)
nie ma także odtłuszczacza ani primera, wiec zestaw jest zupełnie bez sensu,
nie ma białego pudru tylko różowy i to bardzo kiepski bo źle się zakłada, jest
żółty i jakiś taki brudny, poza tym pędzelek to jakieś nieporozumienie!!!!!!
potem zrobiłam kurs kosztujący 350zł kupiłam porządny zestaw kosztujący z
pędzelkiem ok. 300zł to i tak tanio. Przed kursem założyłam koleżance akryle i
to też był wielki błąd, były grube, źle założone i pełne pęcherzyków powietrza.
Teraz po wykonaniu sobie i kilku koleżankom wiem, że czeka mnie bardzoooooo
dużo nauki i ćwiczeń, aby dojść do perfekcji. Głowne blędy to dostające się
powietrze po bokach, zbyt grube u nasady paznokcia, krzywo polozona koncówka,
bąble powietrza, u dwoch kolezanek po 3 dniach akryl odleciał z jednego placa.
Więc sama widzisz aby nalozyć sobie akryle czeka cie dluga droga i uważaj na
zakażenia i grzybice.......bo to częsty problem przy nieumiejetnym zakładaniu.
bea

1. Data: 2003-04-23 07:55:05

Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> wrote in message
> [...]
produktu
> firmy NSI ceny zestawów też niewielkie, zaczynają cię od 60 zł.

mysle, ze to nienajlepszy pomysl:)
widziec, jak ktos to robi to jedno, a miec doswiadczenie, robic to od
jakiegos czasu znac 'sztuczki' i wiedziec, co robic, jak cos nie wyjdzie, to
drugie.

zaznaczam, ze nie mam akryli, ale jedwab. ale mysle, ze poza oczywiscie
materialem technika nie rozni sie jakos bardzo. w jednym i drugim przypadku
cos tam na ten paznkiec sie naklada i ma sie to trzymac:)
i powiem tak: mam kolezanke, ktora wlasnie raz podpatrzyla jak jej
kosmetyczka zakladala tipsy i doszla do tego samego wniosku co ty, ze
wyjdzie taniej, bo juz wie, jak to sie robi... :) no i szybko z tego
zrezygnowala, bo tipsy zaczely jej bardzo szybko odlazic, nie wiedziala co
robic, jak cos jej nie wyszlo itd.
mozesz sprobwac, ale zareczam ci, ze okaze sie to duzo trudniejsze niz ci
sie wydawalo, a efekt tez niekoniecznie ci sie spodoba:)
gdyby to bylo takie latwe, niepotrzebne bylyby kursy:) kazdy moglby sobie
sam zrobic:)
a poza tym, ja wole jak zajmie sie tym fachowiec. na pewno zrobi lepiej i
szybciej, no i trzeba przeciez ludziom dac zarobic;))

L.

1. Data: 2003-04-23 11:05:06

Od: "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potem zrobiłam kurs kosztujący 350zł kupiłam porządny zestaw kosztujący z
> pędzelkiem ok. 300zł to i tak tanio. Przed kursem założyłam koleżance

Dzięki za ostrzeżenie, faktycznie w zestawie Sally Hansen był tylko puder i
liquid + pędzelek. Ale produkty NSI wyglądają zupełnie profesjonalnie. Na
stronie dystrybutora www.euro-fashion.com.pl jest opis. Można sobie kupić
zestawy (od najprostszych za 50 zł do kilkuset zł) lub też poszczególne
składniki osobno. Zaryzykuje takiś jańszy zestaw. W razie czego wiele nie
stracę. Poza tym chodzi mi tylko o uzupełnianie, a to chyba jest prostsze.
Nie trzeba modelować całego paznokcia tylko brakujący kawałeczek.
Zastanawiam sie tylko, czy można do uzupełnienia użyć innego akrylu niż był
zastosowany wcześniej.
A jeśli to nie jest tajemnicą, to mam pytanie: jakich produktów używasz i
gdzie można je kupić.
I jeszcze jedno pytanie, wczoraj polecałaś lakier Inglota, może wiesz gdzie
można go kupić w Warszawie ? Kiedyś widziałam stoisko w Galerii Mokotów, ale
byłam tam wczoraj i już nie było. A może jest tylko w określone dni ?

Pozdrawiam EB

Jaki makijaż?
przeliczanie
Z nowym dniem nowa, a urodziwa swiadomosc.
Florina we Wroclawiu
depilacja