Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie

From: b...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie
Date: 23 Apr 2003 09:46:29 +0200

Witam, heheheheh niezłe, ja opiszę swoją historię z nauką wykonywania paznokci
akrylowych: przez 4 lata chodziłam co miesiąć do kosmetyczki, podpatrywałam,
potem zdecydowałam się założyć sama właśnie tym akrylem o którym piszesz Sally
Hansen (nawiasem do luftu, bo puder zostaje a liquid kończy się po 3 razach)
nie ma także odtłuszczacza ani primera, wiec zestaw jest zupełnie bez sensu,
nie ma białego pudru tylko różowy i to bardzo kiepski bo źle się zakłada, jest
żółty i jakiś taki brudny, poza tym pędzelek to jakieś nieporozumienie!!!!!!
potem zrobiłam kurs kosztujący 350zł kupiłam porządny zestaw kosztujący z
pędzelkiem ok. 300zł to i tak tanio. Przed kursem założyłam koleżance akryle i
to też był wielki błąd, były grube, źle założone i pełne pęcherzyków powietrza.
Teraz po wykonaniu sobie i kilku koleżankom wiem, że czeka mnie bardzoooooo
dużo nauki i ćwiczeń, aby dojść do perfekcji. Głowne blędy to dostające się
powietrze po bokach, zbyt grube u nasady paznokcia, krzywo polozona koncówka,
bąble powietrza, u dwoch kolezanek po 3 dniach akryl odleciał z jednego placa.
Więc sama widzisz aby nalozyć sobie akryle czeka cie dluga droga i uważaj na
zakażenia i grzybice.......bo to częsty problem przy nieumiejetnym zakładaniu.
bea

Witam, ponieważ jest już kilka dyskusji o paznokciach akrylowych dorzucę