Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie

Data: 2003-04-23 07:55:05
Temat: Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie
Od: "Lidia Pankiewicz" <l...@p...onet.pl>

"Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> wrote in message
news:b85fka$hlh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam, ponieważ jest już kilka dyskusji o paznokciach akrylowych dorzucę
> kolejny wątek. Czy któraś z pań próbowała samodzielnie (z pomocą
koleżanki)
> robić takie paznokcie ? Ja przed świętami pierwszy raz zdecydowałam się na
> przedłużenie, więc poszłam do kosmetyczki. Ale teraz, kiedy widziałam jak
> się robi wydaje mi się, że nie to nic skomplikowanego. Zobaczę jeszcze jak
> przebiega uzupełnianie a później chyba kupię sobie zestaw do akrylu.
> Widziałam w Empiku zestaw Sally Hansen za około 70 zł, pojemniki z
> [...]

mysle, ze to nienajlepszy pomysl:)
widziec, jak ktos to robi to jedno, a miec doswiadczenie, robic to od
jakiegos czasu znac 'sztuczki' i wiedziec, co robic, jak cos nie wyjdzie, to
drugie.

zaznaczam, ze nie mam akryli, ale jedwab. ale mysle, ze poza oczywiscie
materialem technika nie rozni sie jakos bardzo. w jednym i drugim przypadku
cos tam na ten paznkiec sie naklada i ma sie to trzymac:)
i powiem tak: mam kolezanke, ktora wlasnie raz podpatrzyla jak jej
kosmetyczka zakladala tipsy i doszla do tego samego wniosku co ty, ze
wyjdzie taniej, bo juz wie, jak to sie robi... :) no i szybko z tego
zrezygnowala, bo tipsy zaczely jej bardzo szybko odlazic, nie wiedziala co
robic, jak cos jej nie wyszlo itd.
mozesz sprobwac, ale zareczam ci, ze okaze sie to duzo trudniejsze niz ci
sie wydawalo, a efekt tez niekoniecznie ci sie spodoba:)
gdyby to bylo takie latwe, niepotrzebne bylyby kursy:) kazdy moglby sobie
sam zrobic:)
a poza tym, ja wole jak zajmie sie tym fachowiec. na pewno zrobi lepiej i
szybciej, no i trzeba przeciez ludziom dac zarobic;))

L.