Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie

Data: 2003-04-23 11:05:06
Temat: Re: Akryle - Samodzielne wykonywanie
Od: "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl>

> potem zdecydowałam się założyć sama właśnie tym akrylem o którym piszesz
Sally
> Hansen (nawiasem do luftu, bo puder zostaje a liquid kończy się po 3
razach)
> nie ma także odtłuszczacza ani primera, wiec zestaw jest zupełnie bez
sensu,
> nie ma białego pudru tylko różowy i to bardzo kiepski bo źle się zakłada,
jest
> żółty i jakiś taki brudny, poza tym pędzelek to jakieś
nieporozumienie!!!!!!
> potem zrobiłam kurs kosztujący 350zł kupiłam porządny zestaw kosztujący z
> pędzelkiem ok. 300zł to i tak tanio. Przed kursem założyłam koleżance
akryle i

Dzięki za ostrzeżenie, faktycznie w zestawie Sally Hansen był tylko puder i
liquid + pędzelek. Ale produkty NSI wyglądają zupełnie profesjonalnie. Na
stronie dystrybutora www.euro-fashion.com.pl jest opis. Można sobie kupić
zestawy (od najprostszych za 50 zł do kilkuset zł) lub też poszczególne
składniki osobno. Zaryzykuje takiś jańszy zestaw. W razie czego wiele nie
stracę. Poza tym chodzi mi tylko o uzupełnianie, a to chyba jest prostsze.
Nie trzeba modelować całego paznokcia tylko brakujący kawałeczek.
Zastanawiam sie tylko, czy można do uzupełnienia użyć innego akrylu niż był
zastosowany wcześniej.
A jeśli to nie jest tajemnicą, to mam pytanie: jakich produktów używasz i
gdzie można je kupić.
I jeszcze jedno pytanie, wczoraj polecałaś lakier Inglota, może wiesz gdzie
można go kupić w Warszawie ? Kiedyś widziałam stoisko w Galerii Mokotów, ale
byłam tam wczoraj i już nie było. A może jest tylko w określone dni ?

Pozdrawiam EB