Jaki nawilżacz ultradźwiękowy z odkamieniaczem? (względnie tani)

1. Data: 2009-01-21 13:46:32

Temat: Jaki nawilżacz ultradźwiękowy z odkamieniaczem? (względnie tani)
Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Nawilżacz na kaloryfer nie wystarcza. Roślin nie ma i nie będzie.
Parę razy podnoszono temat jak zwiększyć wilgotność - mnie nie
interesują inne sposoby. Chciałbym kupię względnie tani -
ultradźwiękowy, ale taki żeby miał możliwość odkamieniania w celu
uniknięcie zapylenia mieszkania (filtr, granulat).
Nie musi być duży, do małego pokoju, w więc względnie tani.
Może ktoś pomóc?
Pozdr. - J

2. Data: 2009-01-21 15:39:37

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w

>ultradźwiękowy, ale taki żeby miał możliwość odkamieniania w celu

zwykly nawilzacz + woda destylowana.

Protz

3. Data: 2009-01-22 08:19:13

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 16:39, "Protz" <n...@m...pl> wrote:
> zwykly nawilzacz + woda destylowana.
To rozwiązanie niedopuszczalne ze względu na koszt i komfort
użytkowania.
Ile 5-cio litrowych baniaków z wodą destylowaną NA TYDZIEŃ trzeba
kupować na stacji benzynowej?
Siedem? Dziesięć?
Nadmieniam, że tematem wątku jest filtr A NIE INNE ROZWIĄZANIA.
Pozdr. - J

4. Data: 2009-01-22 09:18:25

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Sty, 14:46, Janeo <j...@g...com> wrote:
> Chciałbym kupię względnie tani -
> ultradźwiękowy, ale taki żeby miał możliwość odkamieniania w celu
> uniknięcie zapylenia mieszkania (filtr, granulat).

HB UH 1060. Kosztowal mnie kolo 260, uzywam od miesiaca.

Na pokladzie wilgotnosciomierz, termometr,
robi 'ciepla mgielke', 'zimna mgielke', jony,
instrukcja mowi, ze nawilzy 60m2, wiec na pokoik
10m2 nawet wystarcza.

W zestawie filtr, osadu nie ma. Nowy filtr
(ponoc trzeba zmieniac co 2-4mies, zaleznie od
'twardosci' wody) w sklepach kolo 60.

I pilota nawet ma.

Jak bedziesz kupowal jakies tansze, to sprawdzaj na miejscu,
czy dziala. Czasem na polkach sklepowych leza 'trupy'.

5. Data: 2009-01-22 11:18:42

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 10:18, arek <A...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Jak bedziesz kupowal jakies tansze, to sprawdzaj na miejscu,
> czy dziala. Czasem na polkach sklepowych leza 'trupy'.

Dzięki, ale miał byę tani... Ale naprowadziłeś mnie na firmę, mają
model HB UH 1020 z tym co trzeba (ultradźwięki, filtr odkamieniający)
dużo taniej, bo za 160 zł :-). Tyle, że nie ma automatycznej regulacji
wilgotności w powietrzu.
Ale jeszcze poszukam, może jakieś inne Wasze propozycje, albo cos
innego i lepszego znajdę w cenie przystępnej.
Pozdr. - J

6. Data: 2009-01-22 12:53:58

Od: "MarkX" <n...@o...p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

> [...]
>Ale jeszcze poszukam, może jakieś inne Wasze propozycje, albo cos
>innego i lepszego znajdę w cenie przystępnej.

260 zl to duzo za nawilzacz? Biednych ludzi nie stac na tanie rzeczy.
Co do HB UH 1060
http://www.ceneo.pl/;015954053-10.htm
Polecam opinie.
Nieraz warto poszukac czegos uzywanego i dobrego niz nowego i szajsowatego.
Mi sie udalo kupic Boneco 1355 prawie nie uzywany za 400 zl jeszcze na
przeszlo rocznej gwarancji. Niestety jeszcze go nie testowalem. W kazdym
razie jak nie bede zadowolony, to sprzedam i kupie co innego praktycznie bez
straty finansowej.

MarkX

7. Data: 2009-01-22 14:12:56

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janeo" <j...@g...com> napisał

>Siedem? Dziesięć?

Ze trzy.

Protz

8. Data: 2009-01-22 17:36:42

Od: Janeo <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Sty, 13:53, "MarkX" <n...@o...p.pl> wrote:
> [...]
> razie jak nie bede zadowolony, to sprzedam i kupie co innego praktycznie bez
Co do BH to produkcja chińska - co nie znaczy że chińskie zawsze złe,
ale ponoć często trafiają do serwisu.
Boneco nie musi to byc AŻ 1355, może być model dużo niższy i tańszy z
podobnymi zaletami :-)
Dzięki za rady.
Pozdr. - J

9. Data: 2012-09-12 10:56:42

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Najtańszy boneco z filtrem odwapniającym kosztuje około 229zł to boneco 2092
http://klima-sklep.pl/nawilzacze-ultradzwiekowe/91-n
awilzacz-powietrza-ultradzwiekowy-boneco-2092.html
Plusem jest to że zaoszczędzisz na filtrach bo kosztują około 50zł.
A po drugie nie musisz wymieniać filtra co 4 miesiące tylko granulat który znajduje
sie w filtrze. Granulat kosztuje około 69 zł i wystarcza na 3 napełnienia. Wiec
wystarczy na około rok a w innym nawilżaczu musisz wymieniać filtr co 4 miesiące co
daje kwotę od 200 do 240 zł. Wiec w ciągu roku zwróci ci sie nawilżacz

10. Data: 2013-09-24 15:05:00

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Polecam ci zatem ten model http://www.aero7.pl/nawilzacz-prem-i-air-jst-hd601m,
218.html

malowanie mebli z płyty
termometr
Wklady do Aquafilter - gdzie najlepiej kupic
podbijamy rekord
Podlewanie kwiatków doniczkowych?