Jaki odkurzacz?

1. Data: 2003-12-07 12:50:50

Temat: Jaki odkurzacz?
Od: "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze pomó?cie w wyborze odkurzacza. Nie chc? wydawac wi?cej ni? 500pln. Nie
interesuje mnie równie? sprz?tanie na mokro. Czy turbo(elektro)szczotka ma
jakikolwiek sens w domu bez zwierz?t?

z góry dzi?kuj? za wszystkie odpowiedzi
D00m_B.

1. Data: 2003-12-07 14:03:42

Temat: Re: Jaki odkurzacz?
Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nie
> interesuje mnie równie? sprz?tanie na mokro. Czy turbo(elektro)szczotka ma

JA kupilem Samsunga Veloce (1200 W mocy - najslabszy na sali - a i tak
wyrywa mi wykladzine z podlogi) za 150 zeteł. Nie inwestuj w odkurzacze,
jeslis nie jest maniakiem sprzatania.

--

Leszek Grelak - Lesio5
"Ino to ciarachy tworde, trza by stoć i walić w morde"

1. Data: 2003-12-07 15:47:07

Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie
> interesuje mnie równie? sprz?tanie na mokro. Czy turbo(elektro)szczotka ma

co to turbo szczotka ?
Kupiłem mamie elektroluxa - lekki, zwrotny, cichy i poręczny. polecam.
Najprostszy - mondo- kosztuje <300 zł.

1. Data: 2003-12-07 16:40:15

Od: "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in

> co to turbo szczotka ?

Turbo szczotka to taka szczotka, która ma w sobie wa?ek z p?dzlami (co? jak
szczotka
do w?osów:)) - ten wa?ek kr?ci si? pod wp?ywem ci?gu powietrza i "wydrapuje" w?osy
z dywanu. Elektro szczotka to prawie to samo, tylko wiruje przy pomocy pr?du.

> Kupilem mamie elektroluxa - lekki, zwrotny, cichy i poreczny. polecam.
> Najprostszy - mondo- kosztuje <300 zl.

No w?a?nie electrolux mondo ma w/w wynalazek w sobie. Sprzedawca go chwali.
Wygl?da do?? solidnie, ale ... Zanim kupi? wola?bym dowiedzie? si? czy np. nie
jest lepszym wyborem kupienie zelmera - ma ta?sz? eksploatacj?, powinien mie?
równie? ?atwiej dost?pne i ta?sze cz??ci zamienne. Kto? wie jak jest z
awaryjno?ci? zelmerów? Jaka jest ich jako?? wykonania?

D00m_B.

1. Data: 2003-12-08 08:05:11

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
Nie
> interesuje mnie równie? sprz?tanie na mokro. Czy turbo(elektro)szczotka ma

Ja kupiłem trochę droższy - parametry w miarę normalne (1700W, bez większych
bajerów). Ale zwróciłem uwagę na jego inne kapitalne zalety:
- obgumowany dokładnie dookoła - przy uderzeniu w cokolwiek nie
zarysuje/uszkodzi niczego
- podgumowane kółka (ważne bo mam prawie tylko panele i kafle)
- wszystkie dodatkowe szczotki mieszczą się w brzuchu - nie trzeba ich
szukać po szafach :)
- szczotka podstawowa ma wystarczająco twarde, ale odpowiednio delikatne
włosie - i na całym obwodzie - w sam raz do odkurzania paneli - nie jest
potrzebna dodatkowa szczotka

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-12-08 08:30:24

Od: "KasiaA " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KK <n...@n...com> napisał(a):

> [...]
> - szczotka podstawowa ma wystarczająco twarde, ale odpowiednio delikatne
> włosie - i na całym obwodzie - w sam raz do odkurzania paneli - nie jest

Ten odkurzacz to Elektrolux czy Zelmer? Czy mógłbyś podać dokładniej jaki to
model?

Kasia

1. Data: 2003-12-08 09:57:57

Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"KasiaA " <k...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Ten odkurzacz to Elektrolux czy Zelmer? Czy mógłbyś podać dokładniej jaki
> model?

Nie - tak dobrze (tanio) to nie ma :))) Trochę mnie sumienie gryzie, że
kupiłem za 700 zł odkurzacz, który ma w sumie dosyć podstawowe funkcje. Jest
to Miele - ale zważywszy na funkcje opisane powyżej i na to, że mam masę
paneli w domu - w sumie nie żałuję zakupu. Naprawdę wykonanie i
funkcjonalność mnie bardzo pozytywnie zaskoczyły.

Pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-12-08 11:26:43

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Zbyszek" <z...@W...o2.pl> wrote in
Kto? wie jak jest z
> awaryjno?ci? zelmerów? Jaka jest ich jako?? wykonania?

Ja osobiście Zelmera już bym w życiu nie kupiła. W tej samej cenie są inne
firmy, a moje Zelmery (już 3) kończyły życie nader szybko. Poza tym moc,
jaką podaje firma należy w praktyce podzielić chyba przez 3.

Natalia

1. Data: 2003-12-08 15:10:07

Od: "Adro" <a...@p...Tyskie.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik >> Natalia << napisał:

[...]
> Poza tym moc, jaką podaje firma należy w praktyce podzielić chyba przez 3.

No i słusznie. Bo moc podawana przez producenta, to moc silnika, a nie
turbiny.
Moc "ssania" w rzeczywistości, to około 1/3 mocy silnika.

--
* * * * * * * *
Tymczasem,

1. Data: 2003-12-09 07:26:54

Od: "D00m_BriNGeR" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adro" <a...@p...Tyskie.org> umęczon naskrobał

> [...]
> nie
> turbiny.
> Moc "ssania" w rzeczywistości, to około 1/3 mocy silnika.

Rozumiem, ze Natalia miala wlasnie moc turbiny na mysli.
Dzieki wszystkim za dobre i jeszcze lepsze rady. Kupilem electroluxa z
turbomiotla. Poki co (jedno testowe odkurzanko), wydaje sie, ze opinie o
przydatnosci turboszczotki sa odrobine przesadzone.

Pozdrawiam
D00m_B.

INsekty?
RADOM - sprzedam działki
Pompa rozdrabniająca - Wrocław
Okna z "zasłoną" - proszę o informację.
KUPIE UZYWANE MEBLE KUCHENNE I LAZIENKOWE