Jaki dokurzacz wybrać do parkietu

1. Data: 2005-11-24 14:13:03

Temat: Jaki dokurzacz wybrać do parkietu
Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam dywanów, piorący jest mi zbyteczny. Co najlepiej sprawdziłoby się do
odkurzania (mycia?!) parkietu (poza ścierą ;-)? Zwykły odkurzacz
Elektorlux'a lub Hoover'a (który wybrać ?), czy może jakieś ustrojstwo
myjące?
Podzielcie się swoimi wyborami.

Netgater

2. Data: 2005-11-24 14:14:41

Temat: Re: Jaki odkurzacz wybrać do parkietu
Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> napisał > Nie mam dywanów,
> [...]
> odkurzania (mycia?!) parkietu (poza ścierą ;-)? Zwykły odkurzacz
> Elektorlux'a lub Hoover'a (który wybrać ?), czy może jakieś ustrojstwo

Oczywiście chodziło o odkurzacz ;-) Do dokurzania mam parę osób...

Tomek

3. Data: 2005-11-25 16:51:08

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście chodziło o odkurzacz ;-) Do dokurzania mam parę osób...
>
> Tomek

a ile masz osób do odkurzania?
jeśli niewiele, pomyśl o odkurzaczu, który sam odkurza :-)
jest najbardziej przydatny na gładkie powierzchnie,
(cena ok.2000 tys.)
pozdrawiam, Bogda

4. Data: 2005-11-28 10:20:55

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał
> a ile masz osób do odkurzania?
> jeśli niewiele, pomyśl o odkurzaczu, który sam odkurza :-)
> jest najbardziej przydatny na gładkie powierzchnie,
> (cena ok.2000 tys.)

Ja mam wprawdzie odkurzacz, co sam odkurza. Nazywa się Pani Jadzia i
przychodzi co sobotę ;-) Mi chodziło o to jaką jej kupić maszynę do
odkurzania. Marka, model, dodatki...
Najlepiej poniżej kwoty 2 mln, którą sugerujesz.

Netgater

Szafki gotowe czy na zamowienie ?
ARDO LS 9212
PARKIET_PRODUCENT