Re: Jaki piękny schemat?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 21 Jan 2016 08:33:40 -0800 (PST)
<9...@g...com>
<c...@g...com>
<7...@g...com>
<4...@g...com>
<5...@g...com>
<a...@g...com>
<n7r0e6$rr0$2@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Jaki piękny schemat?
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 17:19:18 UTC+1 użytkownik zdumiony napisał:

> PO rządziła 8 lat, dajcie Pisowi porządzić chociaż cztery lata.

Nie popieram PO, a że dałem jej porządzić to wynika z tego, że chodziło mi
o to, że nie przeszkadzała się rozwijać pewnym kierunkom i rynkom kultury
alternatywnej: gotyckiemu, mangowemu, new-age, libertyńsko-ezoterycznemu,
słowiańskiemu etc., które za poprzedniego PiS miały pod górkę.

I to pomimo, że ideologia PO jeśli jakakolwiek była, nie miała nic wspólnego
z kulturą alternatywną i że w PO same skwery i zgredy siedziały. A więc
nie było nic do bezpośredniego poparcia - do dania porządzić z braku laku
i owszem.