Jaki prezent 1,2 tys. zl ?

21. Data: 2011-10-19 09:00:50

Temat: Re: Jaki prezent 1,2 tys. zl ?
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie bić!!
Używam od niedawna jako czytnika Thunderbirda i jeszcze ma ci on dla
mnie sporo tajemnic np. co do sortowania według daty ;-)
Jacek

22. Data: 2011-10-24 22:36:52

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Wyciąganie staroci z archiwum raczej nie ożywi tej grupy...

W takim razie za 800zl. wody zycia a za resztę wody ognistej.
zx

weekend z 12-latkiem, w promieniu 120 km od Opola
Orzeczenie
Synapsis
bank dla dzieci
Stop szkolnej Indoktrynacji!-ciekawost ka