Jaki sie nazywa taki lekarz...

1. Data: 2000-12-12 23:08:17

Temat: Jaki sie nazywa taki lekarz...
Od: "Witold Romaniak" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do jakiego najlepiej specjalisty trzeba sie udac jesli jest problem z
jadrami ?
Do urologa? Czy moze jest inna specjalnosc tylko od tego typu schorzen ?

Pozdrawiam,
WR

2. Data: 2000-12-13 09:37:46

Temat: Re: Jaki sie nazywa taki lekarz...
Od: Tomek Dylag <t...@t...ch.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Dec 2000, Witold Romaniak wrote:

> [...]
> jadrami ?
> Do urologa? Czy moze jest inna specjalnosc tylko od tego typu schorzen ?

Androlog

Pozdrowienia

Tomek

3. Data: 2000-12-13 12:15:18

Od: "Witold Romaniak" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek Dylag" <t...@t...ch.uj.edu.pl> wrote:
> Androlog

A moze moze ktos polecic dobrego w Warszawie ?

WR

4. Data: 2000-12-19 15:48:31

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> WR
>

> Urologia jest specjalnością chirurgiczną związaną z układem moczowym oraz
siłą rzeczy płciowym męskim. Jest też specjalność andrologia (płodność, zab.
wydzielania hormonów płciowych męskich), która jest podspecjalizacją
endokrynologii czyli działem interny. Lekarz I kontaktu powinien coś
podpowiedzieć.

5. Data: 2000-12-19 21:17:10

Od: "Coren" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do fizyka jądrowego.

Użytkownik <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...

6. Data: 2000-12-20 09:48:54

Od: b...@m...com szukaj wiadomości tego autora

In article <917pq4$8l8$1@sunsite.icm.edu.pl>,
"Witold Romaniak" <w...@k...net.pl> wrote:
> ?
>
> A moze moze ktos polecic dobrego w Warszawie ?
>
> WR

Polecam bardzo dobrego z Lodzi (to blisko Wa-wy) - prof Kula z Zakladu
Andrologii Instytutu Endokrynologii AM w Lodzi, ulica Sterlinga.

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

7. Data: 2000-12-21 20:58:28

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wydzielania hormonów płciowych męskich), która jest podspecjalizacją
> endokrynologii czyli działem interny. Lekarz I kontaktu powinien coś

No to podpowiadam - raczej do urologa; skoro "coś się dzieje z jądrami"...Gdyby
chodziło o problem endokrynologiczny, to raczej nic by się nie działo z jądrami
tak "na oko". Zrób też sobie po prostu usg.
Lekarz I kontaktu

THC leczy?
implanty stomatologiczne-gdzie we Wrocławiu?
Praktyki studenckie
Wrodzona Niedoczynnosc Tarczycy - LECZENIE
Wrodzona Niedoczynnosc Tarczycy - LECZENIE