Jaki skuteczny sposób na karaluchy?

21. Data: 2016-12-05 10:04:54

Temat: Re: Jaki skuteczny sposób na karaluchy?
Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

Jedeny skuteczny sposób, który stosowałem przed laty (bo po paru przeprowadzkach z
betonowych bloków ze zsypami problem karaluchów zniknął) to był 'Szklarniak'
(kupowany w sklepach ogrodniczych).

-----

22. Data: 2017-12-03 11:27:12

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 31 sierpnia 2013 07:49:13 UTC+2 użytkownik Ewa napisał:
> Znowu mam inwazję karaluchów.
> Parę lat temu w takiej sytuacji zastosowałam
> płytki do zwalczania owadów Insektenstrip
> firmy Globol, które były bardzo skuteczne.
> Teraz już tego nie kupię, podobno Unia
> Europejska zabroniła.
> Jaki sposób do zastosowania obecnie byłby
> naprawdę skuteczny?
> Proszę o rady.
>
> Pozdrawiam
> Ewa

Użyłem kredy na karaluchy i działa :), kupiłem na kredakaraluch.pl ale w jakims
markecie tez pewnie będzie

Inteligentne mieszaknie w bloku z płyty ?
Dom 200 metrów - koszty ogrzania
co na podłogę balkonu
Malowanie tapet
Wentylator łazienkowy z czujnikiem wilgoci - ma ktoś?