Jaki sos do gotowanych ziemniaków?

1. Data: 2005-05-17 12:50:26

Temat: Jaki sos do gotowanych ziemniaków?
Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotuję ziemniaki na parze na obiad. Chciałabym jakiś sosik do nich podać.
Zawsze robię pieczarkowy, ale chciałabym coś innego. Poddajcie mi jakiś
pomysł.

Anna S.

2. Data: 2005-05-17 13:09:58

Temat: Re: Jaki sos do gotowanych ziemniaków?
Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzybowy? (;-))))

Ale ja lubie sos jak do rague lub cos a'la beef strogonoff.

3. Data: 2005-05-17 13:11:56

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja lubie sos jak do rague lub cos a'la beef strogonoff.

Potrzebuje coś bezmięsnego

4. Data: 2005-05-17 13:25:22

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potrzebuje coś bezmięsnego

To ja wysiadam :-) Ja bez miesa nie istnieje.

5. Data: 2005-05-17 13:29:09

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 May 2005 14:50:26 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Anna Styś*, w
wiadomości news:<news:d6cpmv$p9m$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Gotuję ziemniaki na parze na obiad. Chciałabym jakiś sosik do nich podać.
> Zawsze robię pieczarkowy, ale chciałabym coś innego. Poddajcie mi jakiś
> pomysł.

Pomidorowy, koperkowy, grzybowy, musztardowy... etc etc
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2005-05-17 13:49:54

Od: "Anna Styś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pomidorowy, koperkowy, grzybowy, musztardowy... etc etc

A jak pomidorowy lub musztardowy?

7. Data: 2005-05-17 13:59:21

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 17 May 2005 15:49:54 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Anna Styś*, w
wiadomości news:<news:d6ct6f$8oe$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> A jak pomidorowy lub musztardowy?

Jak zrobić?
http://glinki.com/?l=m2xdya
w pomidorowym zamiast musztardy używam koncentratu pomidorowego, doprawiam
czosnkiem i pieprzem zamiast liści i ziela.

8. Data: 2005-05-17 20:15:49

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 17 maja 2005 15:25 użytkownik
plitkin, sącząc kawkę, wyklepał:

> To ja wysiadam :-) Ja bez miesa nie istnieje.

Jak mój mąż. Ze wszystkich sałatek najbardziej lubi schabowy :D

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2005-05-17 20:58:47

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kruszyzna napisał:

> Pewnego pięknego dnia, a był(a) to wtorek, 17 maja 2005 15:25 użytkownik
> plitkin, sącząc kawkę, wyklepał:

> Jak mój mąż. Ze wszystkich sałatek najbardziej lubi schabowy :D
>
> Krusz.
Kruszyna...to my razem... ;-)

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

10. Data: 2005-05-18 11:15:22

Od: "plitkin" <NIK_JAK_W_NAGLOWKU-"OD"@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak mój mąż. Ze wszystkich sałatek najbardziej lubi schabowy :D

Nooo..... Wiem o czym ty mowisz!!!

sterimar i patyczki?
ryba po aryjsku ze smietaną,śledziem i truskawkami
jakis ciekawy przepis na botwinke ???
WItam ponownie
Garnki Maibach