Re: Jaki swierk?

From: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski)
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Jaki swierk?
Date: 20 Sep 00 21:08:59 GMT
Sender: o...@n...pl

Witam.
Proponuje Ci swierk serbski (Picea omorika).
Pisalem juz na grupie ze jest to gatunek endemiczny w Polsce znany od
dawna,jest wytrzymaly na mrozy i bardzo,bardzo dekoracyjny.
Jak bys znalazl "Pendula" jesli lubisz takie formy to jest to.
Nie nawozic obecnie!!! szczegolnie azotem roslina musi miec okres spoczynku.
Wsadzic oczywiscie, dobry termin ,zdarzy sie ukorzenic.
Pozdrawiam Boguslaw Radzimierski
p.s.
Dla smakoszy sa odmiany o zlotych iglach.