Jaki termometr?

11. Data: 2010-06-16 11:13:37

Temat: Re: Jaki termometr?
Od: zenek <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb pisze:
> "Palik" <p...@T...pl> wrote in message

> Do domu wystarczy elektroniczny. Przecież nie będzie dla Pana wielkiej
> różnicy czy wskaże 37,3 czy 37,5 (a na pewno termometr rozróżni 38,5 od
> 37,5). Elektronicze są też bezpieczniejsze niż rtęciowe (w przypadku
> rozbicia).
>
> Pozdrawiam.

Heh mam elektroniczny i to nawet 2 przez rok mierzyl identycznie jak
rteciowy po roku i zmianie baterii na nowa myli sie o 5 stopni a to
bardzo duzo.

12. Data: 2010-06-17 08:19:12

Od: Cosa <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia , a był to Mon, 14 Jun 2010 20:41:42 +0200, "Palik"

>Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

>A jaki to typ mają po szpitalach najczęściej? Nie miałem okazji jakoś
>ostatnie lata....

Ostatnio najczęściej bezdotykowe pirometry, skalibrowane do pomiaru
temperatury ciała (nie takie z alegro co od -30 do +400)
Wyniki powtarzalne pomiar w ciągu sekundy.

MK

--
MK
"Rozwój medycyny spowoduje koniec dobrych czasów kiedy każdy mógł umrzeć kiedy

13. Data: 2010-07-15 16:27:37

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Palik" <p...@T...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
> Trochę drogo...Z kolei te atnie śmieci elektroniczne wydają mi się
> całkowicie nieprzydatne i nieprzewidywalne w pomiarach...Mylę się? Więc

witam

bezdotykowe termometry ktore wskaza PRAWDZIWA temperature zaczynaja sie od
1500 zl
kup jakis porzadny (nie najtanszy - markowy) elektroniczny dotykowy

pozdr
plumke

Gdzie "gips plastikowy" na Slasku?
Zlamanie?