w jakim terminie?

1. Data: 2010-06-11 14:39:31

Temat: w jakim terminie?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

W jakim terminie przed wyjazdem należy się zaszczepić na BTP i DB
(szczepienia zalecane) i czy "szczepienia niekonieczne",szczególnie
interesuje mnie na JZM (japońskie zapalenie mózgu) i żółtą gorączkę,
odpuszczacie sobie?
--
Basia

2. Data: 2010-06-15 08:55:33

Temat: Re: w jakim terminie?
Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:
> [...]
> (szczepienia zalecane) i czy "szczepienia niekonieczne",szczególnie
> interesuje mnie na JZM (japońskie zapalenie mózgu) i żółtą gorączkę,

Ok, już mam odpowiedź na innej grupie, stąd już chyba wszystkich lekarzy
wymiotło, a włóczykije nie zaglądają.
--
B.

wyniki rezonansu magnetycznego