wyniki rezonansu magnetycznego

1. Data: 2010-06-10 18:48:12

Temat: wyniki rezonansu magnetycznego
Od: MS <malasiostra7@<usun>o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam użytkowników grupy

Dzisiaj dostałam wyniki rezonansu magnetycznego na płycie w formacie
RAW (zamiast tradycyjnego zdjęcia)

Próbowałam odczytać płytkę programami Iso Buster i RAW Therapee ale
nic z tego.

Czy ktoś z Was miał również takie problemy - chciałabym zobaczyć swój
mózg (czysta babska ciekawość).

Jaki program polecacie do odczytu?

Z góry wielkie dzięki

Małgocha

2. Data: 2010-06-10 20:04:12

Temat: Re: wyniki rezonansu magnetycznego
Od: Janusz <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-10 20:48, MS <malasiostra7@ pisze:
> [...]
> nic z tego.
>
> Czy ktoś z Was miał również takie problemy - chciałabym zobaczyć swój

na płycie powinien być program do przeglądania, swego czasu tez dostałem
taka płytkę i był na niej, poszukaj jakiegoś exeka

3. Data: 2010-06-10 20:36:04

Od: "zinek" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MS o2.pl>" <malasiostra7@<usun> napisał w wiadomości
> [...]
> RAW (zamiast tradycyjnego zdjęcia)
>
> Próbowałam odczytać płytkę programami Iso Buster i RAW Therapee ale

irfan view i odpowiednia wtyczka - powinno pomoc

4. Data: 2010-06-11 12:59:17

Temat: Odp 1: wyniki rezonansu magnetycznego
Od: MS <malasiostra7@<usun>o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

>na płycie powinien być program do przeglądania, swego czasu tez dostałem
>taka płytkę i był na niej, poszukaj jakiegoś exeka

Kochani dzięki za odpowiedź ale niestety nie mogę odpalić płytki :(

Powłożeniu do napędu programy nie widzą zawartości nie mówiąc już o
plikach.

Zresztą sami zobaczcie czy tak wyglądały Wasze płytki. Jeżeli inaczej
to proszę o info bo będę reklamowała w szpitalu chociaż dzisiaj
dzwoniłam i powiedziano mi, że nagranie jest ok i tylko specjalne
programy są w stanie odtworzyć płytkę.

http://twojezdjecie.pl/plikinew/6/11/6111276260587.j
pg

Z góry za info serdeczne dzięki
Małgocha

5. Data: 2010-06-11 13:33:03

Temat: Re: Odp 1: wyniki rezonansu magnetycznego
Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-11 14:59, MS <malasiostra7@ pisze:

> [...]
> to proszę o info bo będę reklamowała w szpitalu chociaż dzisiaj
> dzwoniłam i powiedziano mi, że nagranie jest ok i tylko specjalne

Zainstaluj sobie program IrfanView oraz spolszczenie. Potem wybierz
language:polski, w skojarzeniach plików pozaznaczaj na początek wszystko
oprócz tego gdzie gwiazdki.
http://www.programs.pl/program,239,IrfanView.html

--
animka

6. Data: 2010-06-11 13:56:29

Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to proszę o info bo będę reklamowała w szpitalu chociaż dzisiaj
> dzwoniłam i powiedziano mi, że nagranie jest ok i tylko specjalne

Płyta jest zapisana "bit po bicie" bez żadnego sensownie widzialnego w
Windows XP filesystemu, bądź też jest tam filesystem nie widziany
poprawnie przez XP - spróbuj u kogoś pod Linuxem, pod Vistą czy Windows 7.

Raczej łatwo tego u siebie nie obejdziesz, bo musisz wiedzieć jaka tego
jest struktura, aby to odczytać.

Możesz spróbować najpierw zrobić obraz tej płyty np. programem ImgBurn.
Następnie, programem DaemonTools podmontować tenże stworzony obraz płyty
- w formacie ISO.

Ale to może nic nie dać.

Jest jeszcze szansa, że płyta się uruchomi sama, po starcie komputera.
Trzeba ustawić bootowanie komputera z CD i wtedy zobaczyć, czy coś się
odpali. Całkiem możliwe, że tak.

Pozdr,
Tomek

7. Data: 2010-06-11 21:40:34

Od: Janusz <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w uzupełnieniu:
Dziś miałem robiony RM, mam w domu gotową płytkę, czekam na opis
wyników. Płyta sama sie uruchamia. Prawdopodobnie ktoś żle zrobił Ci
kopię. Możliwe tez ze w obrazie płyty nie ma samostartujacego sie
programu tylko same pliki fotografii, wtedy faktycznie irfan view
powinien cos pokazac

8. Data: 2010-06-12 07:58:55

Temat: Odp 2: wyniki rezonansu magnetycznego
Od: MS <malasiostra7@<usun>o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2010 15:56:29 +0200, Tomek Głowacki
<t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> wrote:

> [...]
>
>Jest jeszcze szansa, że płyta się uruchomi sama, po starcie komputera.
>Trzeba ustawić bootowanie komputera z CD i wtedy zobaczyć, czy coś się

Dziękuję wszyskim za pomoc. W domu mam starego XP-eka (od 5 lat nie
reinstalowany) i może dlatego nie chce sie uruchomić (Irfan też nie
pomaga).Ale w pracy mam 7-kę i w poniedziałek spróbuję.Jakby co to
napiszę. A tymczasem jeszcze raz serdecznie dziękuję wszystkim i życzę
słonecznego weekendu.

Małgocha

Ból pod sercem w trakcie biegania
Rak a test ciazowy ?