Jaki to perfum ?:)

1. Data: 2002-12-01 09:00:29

Temat: Jaki to perfum ?:)
Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam takie pytanie, kolezanka miała dostała perfum, poszukuję nazwy
tego perfumu, wiem, że butelka ma kształt gwiazdy i trudno ją położyć
normalnie :) jest niebieska, w Perfumeri Empiku jakiś czas temu
kosztowała około 320 zł. Często czuję ten zapach w tramwaju czy
autobusie, więc wiem, że kobiety go używają, może któraś z Was też
jest posiadaczką tego perfumu i poda mi jego nazwę ?:)

Pozdrawiam
Sylwia

1. Data: 2002-12-01 09:07:01

Temat: Re: Jaki to perfum ?:)
Od: "nova" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nova" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> autobusie, więc wiem, że kobiety go używają, może któraś z Was też
> jest posiadaczką tego perfumu i poda mi jego nazwę ?:)

Właśnie siedzę na stronie www.perfumy.oh.pl i znalazłam :) To Thierry
Mugler "ANGEL". Przepraszam za kłopot :)

1. Data: 2002-12-01 09:15:31

Od: "Jesica" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
To moje ulubione perfumy :-) Nazwa to Angels - Thierry Mugler. Cudowny
zapach. podam ci link gdzie mozesz je zobaczyc:-)
http://www.pedet.com.pl/ na tej stronce w pisz Angel w wyszukiwarke i
szybko ci znajdzie meskie jak i damske:-)

Jesica

1. Data: 2002-12-01 14:16:31

Od: "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

| Mam takie pytanie, kolezanka miała dostała perfum, poszukuję nazwy
| tego perfumu, wiem, że butelka ma kształt gwiazdy i trudno ją położyć

Nie perfum. Perfumy... Powtórz za mną... Perfumy, perfumy, perfumy...

Wszyscy razem per-fu-my.....

MSPANC :)

złośliwy K.

1. Data: 2002-12-01 18:59:58

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub Słocki wrote:

> Nie perfum. Perfumy... Powtórz za mną... Perfumy, perfumy, perfumy...
>
> Wszyscy razem per-fu-my.....

hehehe, tez mialam na to wielka ochote:)
Miodek rulez!
pozdrawiam
waniliowa:)))

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-12-01 19:27:46

Od: "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

| Nie perfum. Perfumy... Powtórz za mną... Perfumy, perfumy, perfumy...

Przyłączam się :) (ale bez złośliwości :))
Naprawdę już po raz n-ty widzę na tej grupie słowo "perfum"... bleee jak to
okropnie brzmi....
Kaśka

:: v...@g...pl ::
:: GG 479334 ::

1. Data: 2002-12-01 20:32:25

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vaire" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Przyłączam się :) (ale bez złośliwości :))
> Naprawdę już po raz n-ty widzę na tej grupie słowo "perfum"... bleee jak
> okropnie brzmi....

A ja sie spotkalam ze slowem "perfuma" w starej ksiazce... Ciekawe czy
kiedys sie tak mowilo czy nie wylapali bledu...
A perfum owszem tyle ze w dopelniaczu sie uzywa:-)
Mnie to wyglada na manieryzm bo chyba nie regionalizm?
Trzeba by na gupe jezykoznawstwo zapukac:-)))
DominikaNM

1. Data: 2002-12-01 20:38:15

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze gorzej brzmi "perfuma" (moja koleżanka tak mówi) ;))))))
Kasia

1. Data: 2002-12-01 21:06:21

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, nie pastwijcie się nad dziewczyną. Raz powiedziane, przeczytała,
wystarczy.
Każdy, czasem popełnia błędy językowe:))).

H/K ktorej też czasem się "błędzisko" trafia, choć stara się mowić i pisać
poprawnie:)))
eh.........

1. Data: 2002-12-01 21:55:17

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> A ja sie spotkalam ze slowem "perfuma" w starej ksiazce... Ciekawe czy
> kiedys sie tak mowilo czy nie wylapali bledu...

tak, kiedyś się mówiło "perfuma"... dawno temu:)
pozdrawiam. magda

nowa grupowiczka
A co z podnoszeniem ciężarów?
Mariza - kupilam :-)