Jaki wc kibelek?

11. Data: 2007-09-03 11:44:05

Temat: Re: Jaki wc kibelek?
Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia pisze:

> Twardej wody tez nie znają?

Dobre pytanie, wygooglałem coś takiego:

http://water.usgs.gov/owq/map1.jpeg

Jak widać w USA skala krajowa kończy się na 250 mg/l, a najtwardszą
wodę mają słabo zaludnione stany ze Środkowego Zachodu, więc większość
Amerykanów używa wody bardzo miękkiej, jak na nasze standardy.
Dla porównania woda w kranie we Wrocławiu wg serwisu WWW ZDiK-u miała
w pierwszym półroczu br. 260,5 mg/l, a polska norma dopuszcza nawet
500 mg CaCO3 na litr.

T.

12. Data: 2007-09-03 12:28:11

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <j...@h...pl> writes:

> Twardej wody tez nie znają?

Hehe.

Prawdą jest, że w ich rozwiązaniu nie przykleja się g... do ścian
muszli.

Ale:

1. Nieprawdą jest, jakoby nie chlupało na pośladki.
2. Nieprawdą jest, jakoby wir zabierał wszystko. Znaczy, to zależy od
konsystencji... Można przetestować wlewając kolorowy płyn - po
pierwszym spuszczeniu woda będzie lekko zabarwiona.
3. Nieprawdą jest, że ścianki takiego kibla nie wymagają mycia z
osadu.

Testowane na Midweście naście lat temu.

MJ

13. Data: 2007-09-03 12:29:30

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> Ile razy w życiu odpowiadasz na to pytanie? I dlaczego nie możesz
> się w takich sytuacjach posłużyć plastikowym nocnikiem, czy
> choćby talerzykiem jednorazówką?

Czytałam parę lat temu wywiad z /nie pomnę nazwiska/ jednym z naszych
znakomitości chirurgicznych. Lekarz ów utyskiwał na brak /wtedy/ w handlu
tradycyjnych muszli z półką. Zganiał stolicę wzdłuż i w poprzek w
poszukiwaniu takowej. Na zdziwienie "wywiadowcy" odpowiedział, że nasze
organizmy należałoby kontrolować podobnie, jak samochody, gdzie o jakości
pracy silnika świadczy skład spalin. Można mniemać, że wiedział, co mówi.

Ania

14. Data: 2007-09-03 13:00:46

Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski pisze:

> 1. Nieprawdą jest, jakoby nie chlupało na pośladki.

A to już pewnie zależy od indywidualnej prędkości początkowej :-))

> 3. Nieprawdą jest, że ścianki takiego kibla nie wymagają mycia z
> osadu.
>
> Testowane na Midweście naście lat temu.

To właśnie tam, gdzie w USA mają "twardą" wodę.

T.

15. Data: 2007-09-03 14:57:25

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Ja po prostu wkładam do muszli nieco papieru toaletowego przed akcją - w
muszlach "niemieckich" (z półką) - zmniejsza on ewentualne zabrudzenia (lub
im wręcz zapobiega), zaś w tych bez półki - zapobiega podmywaniu przez
tsunami ;).
Dla co lepiej wyposażonych przez naturę panów - warto zwrócić uwagę, czy
kupowana muszla pozostawia dostatecznie dużo miejsca na "zwis męski" - ja
osobiście nie cierpię, gdy siadam na zbyt małej klopownicy i dotykam
"fredkiem" do porcelany - brrr...
Z innych spraw - niektóre firmy mają lepszą porcelanę, niż inne - gładszą i
mniej "przylepną" (np. hiszpańska Roca - w tym konkretnym przypadku dobrze
rozwiązane jest też podawanie wody do kanału okrężnego - guano nie ma szans
;) )

--
T.

16. Data: 2007-09-03 17:28:35

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:

> okrężnego - guano nie ma szans ;) )

Guano?????????????
Gdzie mieszkasz?.... I ile czasu Ci zajęła tresura?

J.

17. Data: 2007-09-03 17:34:41

Od: "czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> Guano?????????????
> Gdzie mieszkasz?.... I ile czasu Ci zajęła tresura?

Tresura mająca na celu pozyskanie guano od guanako?

Ania

18. Data: 2007-09-03 18:38:43

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha <c...@W...gazeta.pl> wrote:

> Tresura mająca na celu pozyskanie guano od guanako?

Guanako akurat nie całkiem, a co do tresury - głównie chodziło mi
o przekonanie głupich latadeł, żeby paskudziły do muszli
klozetowej a nie na parape... TFU! na skały przybrzeżne itp. :-)

J.

19. Data: 2007-09-03 19:16:35

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 3 Sep 2007 19:28:35 +0200, Jarek P. napisał(a):

> Guano?????????????

Mógłbym powiedzieć za Giertychem - eselduchy i platfusy mogą sobie, jeśli
chcą, pochodzić od małpy, ale ja np. pochodzę od Orła Białego ;)))

Ale chodziło mi o zwykłe, swojskie gówno, chciałem to jeno nieco oględniej
wypowiedzieć - ale snadź tu muszę mówić prozą ;)

--
T.

20. Data: 2007-09-03 19:39:52

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> podobnie, jak
> samochody, gdzie o jakości pracy silnika świadczy skład spalin.

Znaczy się był zwolennikiem kucania po każdym "posiedzeniu" i
uważnego podziwiania tego, co się uwiło. Wolno mu oczywiście i
dla takich jak on faktycznie kibel z półką będzie najlepszym
wyjściem :-)

J.

Lodówka o szerkości 50cm
parapety - montaż prawidłowy czy nie ?