Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Jaki wózek elektryczny? -podpowiedzcie -BARDZO PILNE !!!
Date: 8 Oct 2003 12:27:31 +0200

Nie wiem czy ta firma jeszcze istnieje bo przy poprzednim programie (ok 2-3
lata) PFRON mial interweniowac w tej sprawie - to nie byl tylko jeden
przypadek. Moj kolega jest teraz w szpitalu na oddziale rehabilitacji ale
powinienem miec z nim niebawem kontakt - to dam ci blizsze dane tej firmy.

pozdrawiam
Arek