Jaki wybrać typ frontów kuchennych

1. Data: 2007-12-10 21:45:29

Temat: Jaki wybrać typ frontów kuchennych
Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Właśnie jestem po rozmowie ze stolarzami i mam wątpliwości
co do typu frontów .. a konkretnie mam do wyboru:

- fronty MDF
- fronty zrobione z płyty oklejone okleiną plastikową (grubą)

Które z tych frontów będą lepsze / trwalsze ..

2. Data: 2007-12-11 06:38:02

Temat: Re: Jaki wybrać typ frontów kuchennych
Od: "Beer" <b...@a...pocztowy.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wasu" napisał:

> [...]

- fronty MDF
- fronty zrobione z płyty oklejone okleiną plastikową (grubą)
> Które z tych frontów będą lepsze / trwalsze ..

Z żeby Ci jeszcze bardziej namieszać ;)
- nie bierzesz pod uwagę kamiennych? Granit, marmur...?

3. Data: 2007-12-11 06:53:14

Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beer" <b...@a...pocztowy.pl> napisał w wiadomości
> Z żeby Ci jeszcze bardziej namieszać ;)
> - nie bierzesz pod uwagę kamiennych? Granit, marmur...?

Granitowe fronty??? Jak u jaskiniowców?

JS

4. Data: 2007-12-11 09:33:41

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beer <b...@a...pocztowy.pl> wrote:

> Z żeby Ci jeszcze bardziej namieszać ;)
> - nie bierzesz pod uwagę kamiennych? Granit, marmur...?

Frontów?????? :-)

J.

5. Data: 2007-12-11 14:20:03

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Frontów?????? :-)

a co w tym dziwnego?:)

tylko mocne zawiasy trzeba, no i wypadalo by nie trzaskac bo sila
bezwladnosci moze sponiewierac szafke i jej zawartosc:)

--
pzdr
piotrek

6. Data: 2007-12-11 16:26:40

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 10, 10:45 pm, wasu <w...@g...com> wrote:
> [...]
>
> - fronty MDF
> - fronty zrobione z płyty oklejone okleiną plastikową (grubą)
>
> Które z tych frontów będą lepsze / trwalsze ..

Z tych dwóch mniej badziewne będą MDF.
Jakbyś chciał aby były ładne to drewno.

--
ZZ@private

7. Data: 2007-12-11 16:33:54

Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurczę!
Soorrryyy :-)
Nie wiem, jak to przeczytałem, że pomyślałem o blatach ;)

Sorki za zmieszanie

8. Data: 2007-12-11 18:16:46

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotrek <...@...ru> wrote:

> a co w tym dziwnego?:)

Nieno, w sumie nic, tak tylko pytam :-)

> tylko mocne zawiasy trzeba, no i wypadalo by nie trzaskac bo
> sila
> bezwladnosci moze sponiewierac szafke i jej zawartosc:)

Eeee, kamieniarze to zwykle dobrzy fachowcy. Może akurat z
zawiasami mają najmniejsze doświadczenie, bo w ich standardowych
produkcjach zawiasy mało potrzebne są, ale solidne konstrukcje to
ich domena przecież. Przejść się pod najbliższy cmentarzx,
rozejrzeć po okolicznych posesjach, na mur się coś znajdzie.

J.

9. Data: 2007-12-11 19:19:23

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko mocne zawiasy trzeba,

taaaa, a te zawiasy do czego przykręcisz?

ps
może ktoś znajdzie i poda masę 1 m3 granitu? obliczymy sobie masę
standardowych drzwiczek szafki

10. Data: 2007-12-11 19:29:47

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> taaaa, a te zawiasy do czego przykręcisz?
>

> ps
> może ktoś znajdzie i poda masę 1 m3 granitu? obliczymy sobie masę
> standardowych drzwiczek szafki

Od 2640 do 2740 kg.

Witek

pistolet do malowania - jakie efekty? wrazenia? ktos uzywa? [crosspost: budowanie i dom]
Szafa do zabudowy
Meble Łazienkowe na wymiar, Warszawa
Problem z płytą ceramiczną Amica
TV SATELITARNA - OGLĄDAJ TAM GDZIE CHESZ BEZ LIMITU