Problem z płytą ceramiczną Amica

1. Data: 2007-12-10 17:42:49

Temat: Problem z płytą ceramiczną Amica
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam problem z płytą ceramiczną Amica polegający na tym, że po pewnym
czasie płyta samoczynnie się wyłaczy.Zauważyłam , że szczególnie
podczas gotowania na jednym z większych pól grzejnych dochodzi do
przegrzania się miejsca, na ktorym znajdują się sensory i to powoduje
automatycznie wyłączenie całej płyty.Zgłaszałam usterke do gwaranta,
za pierwszym razem wymieniono płytke z całą elektroniką , co
oczywiście niczego nie zmieniło, kolejny raz serwis zabiera płyte do
sprawdzenia. Przez tydzień czasu niczego nie stwierdzono , a problem
istnieje nadal.Dziś po raz kolejny zabrano płyte do serwisu. Najgorsze
jest to, ze panowie serwisanci to laicy, uważają, że to klient stwarza
sztuczny problem, nie wspomne o ich arogancji i bucie.Ponieważ płyta
jest na gwarancji nie mam wpływu na wybór serwisu.Należy usterke
zgłaszać do Wronek i oni powiadamiają serwis. Prosiłam o zmiane
serwisu co spokało się z odmową.Nie wierze w skuteczność tego serwisu,
bedą robili wszystko żeby nie przyznać się do błędu czyli zachować
pseudo twarz. Czy może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak
skutecznie to rozwiązać ?
Będe wdzięczna za każdą podpowiedż.

Karolina

2. Data: 2007-12-11 06:21:56

Temat: Re: Problem z płytą ceramiczną Amica
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...
[...]

???
A po co oddajesz ją 3 raz do naprawy?
Nie lepiej zażądać nowej?
Jak mnie pamięć nie myli, to 2 nieskuteczne naprawy w czasie gwarancji dają
ci takie prawo...
Jeśli w gwarancji masz napisane co innego, to jest jeszcze rękojmia z której
też możesz skorzystać...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

TV SATELITARNA - OGLĄDAJ TAM GDZIE CHESZ BEZ LIMITU
zarabianie przez internet w domu
Materac dmuchany do spania
jakie czujki alarmowe
wynalazek - pomocy