« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2007-12-10 17:42:49
Temat: Problem z płytą ceramiczną AmicaWitam
Mam problem z płytą ceramiczną Amica polegający na tym, że po pewnym
czasie płyta samoczynnie się wyłaczy.Zauważyłam , że szczególnie
podczas gotowania na jednym z większych pól grzejnych dochodzi do
przegrzania się miejsca, na ktorym znajdują się sensory i to powoduje
automatycznie wyłączenie całej płyty.Zgłaszałam usterke do gwaranta,
za pierwszym razem wymieniono płytke z całą elektroniką , co
oczywiście niczego nie zmieniło, kolejny raz serwis zabiera płyte do
sprawdzenia. Przez tydzień czasu niczego nie stwierdzono , a problem
istnieje nadal.Dziś po raz kolejny zabrano płyte do serwisu. Najgorsze
jest to, ze panowie serwisanci to laicy, uważają, że to klient stwarza
sztuczny problem, nie wspomne o ich arogancji i bucie.Ponieważ płyta
jest na gwarancji nie mam wpływu na wybór serwisu.Należy usterke
zgłaszać do Wronek i oni powiadamiają serwis. Prosiłam o zmiane
serwisu co spokało się z odmową.Nie wierze w skuteczność tego serwisu,
bedą robili wszystko żeby nie przyznać się do błędu czyli zachować
pseudo twarz. Czy może ktoś z Was miał podobny problem i wie jak
skutecznie to rozwiązać ?
Będe wdzięczna za każdą podpowiedż.
Karolina
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2007-12-11 06:21:56
Temat: Re: Problem z płytą ceramiczną Amica
Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
news:34fe8c39-fd7c-410b-9070-891fddc4a73d@r1g2000hsg
.googlegroups.com...
Witam
Mam problem z płytą ceramiczną Amica polegający na tym, że po pewnym
czasie płyta samoczynnie się wyłaczy.Zauważyłam , że szczególnie
podczas gotowania na jednym z większych pól grzejnych dochodzi do
przegrzania się miejsca, na ktorym znajdują się sensory i to powoduje
automatycznie wyłączenie całej płyty.Zgłaszałam usterke do gwaranta,
za pierwszym razem wymieniono płytke z całą elektroniką , co
oczywiście niczego nie zmieniło, kolejny raz serwis zabiera płyte do
sprawdzenia. Przez tydzień czasu niczego nie stwierdzono , a problem
istnieje nadal.Dziś po raz kolejny zabrano płyte do serwisu.
???
A po co oddajesz ją 3 raz do naprawy?
Nie lepiej zażądać nowej?
Jak mnie pamięć nie myli, to 2 nieskuteczne naprawy w czasie gwarancji dają
ci takie prawo...
Jeśli w gwarancji masz napisane co innego, to jest jeszcze rękojmia z której
też możesz skorzystać...
--
Pozdrawiam
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |