Jaki wybrać typ frontów kuchennych

11. Data: 2007-12-11 19:51:00

Temat: Re: Jaki wybrać typ frontów kuchennych
Od: Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witek wrote:
> Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości

> Od 2640 do 2740 kg.

Około 3-4 razy więcej od litego drewna.

pozdrawiam,

mirek

12. Data: 2007-12-11 20:24:04

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 11, 8:51 pm, Mirosław Aleksander Moczyróg <m...@g...pl>
wrote:

> Około 3-4 razy więcej od litego drewna.

Ale że materiał twardszy pewnie można zrobić 3 razy cieńsze (a może i
4) więc wyjdzie na to samo.
Czyżby nowy patent grupowy powstawał?

--
ZZ@private

13. Data: 2007-12-11 20:49:55

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wasu pisze:
> Witam,
>
> Właśnie jestem po rozmowie ze stolarzami i mam wątpliwości
> co do typu frontów .. a konkretnie mam do wyboru:
>
> - fronty MDF
> - fronty zrobione z płyty oklejone okleiną plastikową (grubą)
>
> Które z tych frontów będą lepsze / trwalsze ..

Chyba jednak drewno. To naprawdę nie musi być takie drogie, zwłaszcza
jeśli drewniane będa tylko fronty a nie całe szafki

Magdalaena

14. Data: 2007-12-11 20:51:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> Ale że materiał twardszy pewnie można zrobić 3 razy cieńsze

Mylisz twardość z wytrzymałością. Zastępując drewno kamieniem
należałoby raczej robić trzy razy grubsze inaczej drzwiczki
połamią Ci się po pierwszym niedelikatnym zamknięciu :-)

J.

15. Data: 2007-12-11 22:07:53

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 11, 9:51 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> Mylisz twardość z wytrzymałością. Zastępując drewno kamieniem
> należałoby raczej robić trzy razy grubsze inaczej drzwiczki
> połamią Ci się po pierwszym niedelikatnym zamknięciu :-)

A jakby dodać aluminiową obejmę?
Zaczyna mi się podobać. Szkoda że moja kuchnia ma niewiele ponad 2
lata ;-)

--
ZZ@private

16. Data: 2007-12-11 22:43:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> A jakby dodać aluminiową obejmę?

To już szybciej :-)

> Zaczyna mi się podobać.

Zgłoś się do fachowców, oni mają zwykle spore doświadczenie w
produkcji mebelków, może ciut innych, ale też "na całe życie" :-)

J.

17. Data: 2007-12-12 08:30:17

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 11, 11:43 pm, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> To już szybciej :-)

> Zgłoś się do fachowców, oni mają zwykle spore doświadczenie w
> produkcji mebelków, może ciut innych, ale też "na całe życie" :-)

Ty z Polski stukasz? Raczej nie.
Nigdy nie widzialem takich, a fachowcy robią glównie masówkę.
Potrzbuje znalezc stolarza ktory zrobi mi polki w bibliotece, ale ze
mam nie calkiem standardowe wymagania to albo sie nie podejmuja (jeden
mi wprost powiedzial, ze w tym czasie to on 4 sztafy przesuwne zrobi)
albo chca takie pieniedze jakby zlotymi gwozdziami mieli zbijac.

--
ZZ@private

18. Data: 2007-12-12 08:59:50

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

> Ty z Polski stukasz? Raczej nie.
> Nigdy nie widzialem takich, a fachowcy robią glównie masówkę.
> Potrzbuje znalezc stolarza

No widzisz, Ty o stolarzu meblowym, ja o kamieniarzu nagrobkowym
;-)
Oni też robią masówkę (chyba że trafi się zlecenie na nagrobek w
kształcie BMW), ale w łączeniu płyt kamiennych mają wprawę sporą
:-)

J.

19. Data: 2007-12-12 09:31:26

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 2640 do 2740 kg.

dzięki

czyli drzwiczki (właściwie to jedno skrzydło) w szafce 0,5 x 0,9 x 0,018 x
2640 = 21 kg

nie wiemy jeszcze jaką najmniejszą grubość płyty można zakupić, bo przy 1 cm
drzwiczki mają "tylko" 12 kg

20. Data: 2007-12-12 09:54:04

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> taaaa, a te zawiasy do czego przykręcisz?

myslalem ze ":)" zasugeruje ze zartowalem:)

--
pzdr
piotrek

pistolet do malowania - jakie efekty? wrazenia? ktos uzywa? [crosspost: budowanie i dom]
Szafa do zabudowy
Meble Łazienkowe na wymiar, Warszawa
Problem z płytą ceramiczną Amica
TV SATELITARNA - OGLĄDAJ TAM GDZIE CHESZ BEZ LIMITU