Jaki wybrać typ frontów kuchennych

21. Data: 2007-12-12 10:00:30

Temat: Re: Jaki wybrać typ frontów kuchennych
Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myslalem ze ":)" zasugeruje ze zartowalem:)

to rób to wyraźniej :)

22. Data: 2007-12-12 10:05:08

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> to rób to wyraźniej :)

oki, poprawie sie na przyszlosc:)
wiesz jeden front jeszcze ujdzie, ale ile by meble wazyly na calej dlugosci
z takimi frontami :D:D:D

--
pzdr
piotrek

23. Data: 2007-12-12 12:21:28

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 12, 9:59 am, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:

> No widzisz, Ty o stolarzu meblowym, ja o kamieniarzu nagrobkowym
> ;-)

A to faktycznie nie załapalem, musisz jednak przyznac ze szafka
otwierana do gory w kuchni jest jeszcze mniej popularna niz kamienne
drzwiczki :-)

--
ZZ@private

24. Data: 2007-12-12 14:17:24

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz jeden front jeszcze ujdzie, ale ile by meble wazyly na calej
> dlugosci z takimi frontami :D:D:D

to zależy od kuchni - musisz sam policzyć :D

25. Data: 2007-12-15 07:42:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalaena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Chyba jednak drewno. To naprawdę nie musi być takie drogie, zwłaszcza jeśli
> drewniane będa tylko fronty a nie całe szafki

Trochę to bez sensu. Jakby kupować wypasioną klawiaturę do Pentium 286 i liczyć
na oszałamiające rezultaty.

Qra

26. Data: 2007-12-15 13:47:41

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 15, 8:42 am, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Trochę to bez sensu. Jakby kupować wypasioną klawiaturę do Pentium 286 i liczyć
> na oszałamiające rezultaty.

Duży sens. Płyta może być cieńsza i mniej się wyginać i odkształcać
niż drewno.
Kiedyś miałem do czynienia z całkiem drewnianymi szafkami (u babci) -
powypaczały się niemiłosiernie i co roku była wielka akcja pasowania
drzwiczek. Jako dziecko byłem całkiem zadowolony z zabawy, teraz by
mnie szlag trafiał.

--
ZZ@private

27. Data: 2007-12-16 07:36:32

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZbyszekZ" <z...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> [...]
> powypaczały się niemiłosiernie i co roku była wielka akcja pasowania
> drzwiczek. Jako dziecko byłem całkiem zadowolony z zabawy, teraz by

IMO mały. Bo może drzwiczki będą cacuś cały czas, ale zawiasy powyłażą z
paździerzy.

Qra

28. Data: 2007-12-16 10:52:22

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@g...pl> wrote:

> IMO mały. Bo może drzwiczki będą cacuś cały czas, ale zawiasy
> powyłażą z paździerzy.

Jak będą gównianie zrobione, to powyłażą.

J.

29. Data: 2007-12-16 11:31:32

Od: "witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak będą gównianie zrobione, to powyłażą.

Mam w kuchni od 15 lat "paździerze" z normalnymi zawiasami
puszkowymi. Nic mi jeszcze nie wylazło.
Z moich doświadczeń z zawiasami puszkowymi wynika,
że najważniejsze, żeby były całe metalowe.

Witek

30. Data: 2008-01-02 15:44:07

Od: wasu <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Duży sens. Płyta może być cieńsza i mniej się wyginać i odkształcać
> niż drewno.

Co do frontów drewnianych - to kupno tanich frontów drewnianych to
duże ryzyko, że będą z słabego, nie sezonowanego drewna w warunkach
kuchennych się zwichrują. Nie zawsze sens ma zastosowanie drogich i
najlepszych materiałów. Wiem że zastosowanie dobrego drewna i
wykończeń wysokiej klasy zapewni że będzie ona na 10-15 lat i do tego
będzie bardzo ładna .. ale ... kuchnia jaką robię nie jest docelowa -
a jedynie na 4-5 lat - potem i tak mam zamiar mieszkanie sprzedać i
przeprowadzić się do budowanego domku. A piękne i drogiej kuchni z
sobą nie wezmę.

A ta kuchnia ma być tania (do 4k za meble długości 4m) i wytrzymała -
tak aby za te 4-5 lat w momencie sprzedaży nie wyglądała jak kompletny
szmelc.

-----------------------

Chodzi mi o informacje od osób które już maja takie kuchnie z MDF lub
oklejonej płyty - jak te meble spisują się po kilku latach?

Póki co, to słyszałem że MDF ma gwarancję na 2-3 lata a potem potrafi
folia zejść - a płyta ma być wytrzymalsza, prawda to?

pozdrawiam
Wojtek

pistolet do malowania - jakie efekty? wrazenia? ktos uzywa? [crosspost: budowanie i dom]
Szafa do zabudowy
Meble Łazienkowe na wymiar, Warszawa
Problem z płytą ceramiczną Amica
TV SATELITARNA - OGLĄDAJ TAM GDZIE CHESZ BEZ LIMITU