Jaki zapach dla mężczyzny?

1. Data: 2004-09-11 08:05:53

Temat: Jaki zapach dla mężczyzny?
Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkie grupowiczki !

...i zapytuję o zapach, jaki można polecić 29 letniemu facetowi....to mój
brat, któremu robię totalny tuning stylistyczny :) Ma być to na pewno coś
oryginalnego, bo wiem, że nie będzie używał, czegoś, czym pachnie pół
Polski. Proszę Was o pomoc, bo ja co najwyżej mogę powiedzieć, co mi się
podoba, a Wy potraficie rewelacyjnie doradzić, co pasuje na daną porę roku
itd.
Wcześniej jego ulubionym zapachem był Tabaq (za pisownię nie dam się zabić)
, ale go wycofali :((
Nie wchodzi w grę żaden Adidas, Gilette i inne takie oklepane...jakieś
perfumy fajne....i nie zabijajcie błagam ceną....wydaliśmy 1000zł na ciuchy
i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

Pozdrawiam i dziękuję za rady.

Malutka

1. Data: 2004-09-11 12:54:49

Temat: Re: Jaki zapach dla mężczyzny?
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Sep 2004 10:05:53 +0200, in pl.rec.uroda "Malutka"
<l...@w...pl> wrote in <chubj9$ena$1@news.dialog.net.pl>:

> [...]
>perfumy fajne....i nie zabijajcie błagam ceną....wydaliśmy 1000zł na ciuchy
>i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

ostatnio mój kolega pachnie Allure Sport (Chanel) i moim zdaniem jest
to jeden z fajniejszych zapachów. aczkolwiek akurat kolega uważa go za
jeden ze słabszych elementów swojej kolekcji.

an.

1. Data: 2004-09-11 13:00:16

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-11 10:05, Użytkownik Malutka napisał:

> Nie wchodzi w grę żaden Adidas, Gilette i inne takie oklepane...jakieś
> perfumy fajne....i nie zabijajcie błagam ceną....wydaliśmy 1000zł na ciuchy
> i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

sprubuj Givenchy Xyrus Rouge albo Basala Shiseido (bodajze taka maja
pisownie, bo mam slaba pamiec ostatnio, szukajac fajnego zapachu dla
meza tyle ich przewąchalam i tylko to mi zostało w glowie jako cos
godnego uwagi) :)

pozdr

1. Data: 2004-09-11 13:58:52

Od: "Przemo [Prezzz]" <a...@a...in.signature> szukaj wiadomości tego autora

Malutka <l...@w...pl> wrote:
> Nie wchodzi w grę żaden Adidas, Gilette i inne takie oklepane...jakieś
> perfumy fajne....i nie zabijajcie błagam ceną....wydaliśmy 1000zł na
> ciuchy i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

Mnie wczoraj mocno spodobał się nowy KenzoAir. Oryginalny,
nie za "brutalny", a sprzedawany jest również w opakowaniach
po 20ml, co pozwala na lepsze zapoznanie się z zapachem bez
oczyszczania konta do zera :)

--
:: Pozdrawiam, Przemo [Prezzz] :: ::
:: przemo-AT-nafazie-DOT-com :: It's easy to be brave ::

1. Data: 2004-09-12 21:30:20

Od: "Bluzgacz" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Malutka" <l...@w...pl> wrote in message

> brat, któremu robię totalny tuning stylistyczny :) Ma być to na pewno coś
> oryginalnego, bo wiem, że nie będzie używał, czegoś, czym pachnie pół
> Polski.

Kup mu Polo - TE PERFUMY SA tak beznadziejnE, ze na pewno nie pachnie nimI
pol Polski...
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-09-13 08:52:16

Od: "Malutka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kup mu Polo - TE PERFUMY SA tak beznadziejnE, ze na pewno nie pachnie nimI
> pol Polski...

Daruj sobie jeśli możesz......

Mała

1. Data: 2004-09-13 09:04:59

Od: "Joanne" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malutka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ciuchy
> i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

Bardzo przyjemnie pachnie też Azzaro Chrome i Hugo Dark Blue Hugo Bossa. I
chyba nie są to bardzo oklepane zapachy.

Aśka

1. Data: 2004-09-13 10:01:19

Temat: Take this...
Od: "Moriss" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malutka <l...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> perfumy fajne....i nie zabijajcie błagam ceną....wydaliśmy 1000zł na ciuchy
> i już zaczyna marudzić...:)) Zmieśćmy się w 200 zł :))

To zależy czy na wieczór czy na dzień.
Ja na dzień polecam Bvlgari pour Homme lub Rochas Aquaman. Na wieczór
zdecydowanie Bvlgari Black lub jeśli lubi słodkie zapachy a A*Man jest trochę
oklepany, to zdecydowanie Rochas Man firmy Rochas, lub piżmowo-orientalny
Body Kouros Yves Saint Laurenta. Wszystkie te zapachy kładą kobiety na kolana
i wywołują ślinotok. A to to chyba chodzi twojemu bratu.
Znam się trochę na zapachach, bo to mój konik. Aktualnie mam kolekcję 48
flakonów samych markowych wód.
I nie ma tam ani Hugo Bossa, Calvina Kleina czy Aqua di Gio.
Banalne "szczyny" mnie nie interesują...
Pozdrawiam
Moriss

1. Data: 2004-09-13 13:06:30

Temat: Re: Take this...
Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-13 12:01, Użytkownik Moriss napisał:

> [...]
> flakonów samych markowych wód.
> I nie ma tam ani Hugo Bossa, Calvina Kleina czy Aqua di Gio.
> Banalne "szczyny" mnie nie interesują...

ale za to masz przerosniete ego i banalne potrzeby: wywolywanie
slinotoku u kobiet

zalosne

1. Data: 2004-09-13 13:19:03

Od: "Darek Barylewicz" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) <a@.spl> napisał(a):
> ale za to masz przerosniete ego i banalne potrzeby: wywolywanie
> slinotoku u kobiet

Z tym ślinotokiem to była oczywiście przenośnia.
Ego może i mam przerośnięte, ale "spróbuj" piszę się tak a nie sprubuj...
Pzdrw.

Sztuczna uroda (?)
Makijaż dla rudowłosej dziewczyny
woda termalna avene