Jakich mezczyzn....

1. Data: 2001-02-18 19:50:41

Temat: Jakich mezczyzn....
Od: "Ice" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobiety wola, macho czy romantykow ?
Dowcipnych , robiacych z siebie glupkow szpanerow...
Czy romantykow , zyjacych wlasnym zyciem, wrazliwych itp. ? A moze zabawnych
romantykow ?
Ludzi cynicznych , poprzez swoj dowcip ?
Ice

1. Data: 2001-02-18 20:29:21

Temat: Odp: Jakich mezczyzn....
Od: "Marek" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ice <i...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Czy kobiety wola...
O! Chyba nie da sie uogolnic. Moze troche prawdy bedzie w stwierdzeniu, ze
kazda kobieta "przyciaga" okreslonych mezczyzn. To zalezy od jej charakteru.
A jesli wraz z jej dojrzewaniem emocjonalnym pewne cechy charakteru sie
zmieniaja, to chyba i sila rzeczy zmieniaja sie "przyciagani" mezczyzni...
Serdecznosci
Marek

1. Data: 2001-02-18 21:05:56

Temat: Re: Jakich mezczyzn....
Od: "Plonk" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Czy romantykow , zyjacych wlasnym zyciem, wrazliwych itp. ? A moze
zabawnych romantykow ?
>Ludzi cynicznych , poprzez swoj dowcip ?
To zależy od ich doświadczenia :-)))

--
Przefiltrowane przez Pierwszy Polski Filtr Nius

1. Data: 2001-02-18 21:14:28

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ogólnie kobiety, tłumy kobiet, wolą tzw 'szpanerów', tyle, że lubia ich na 5
minut.. Później oni się nudzą i albo znajduja sobie co chwilę nowych takich,
albo szukają uczucia.. Ja tam wole romantyków, nie masz pojęcia jak bardzo mnie
urzeka, gdy mężczyzna jest romantyczny, od razu powala mnie z nóg.. Widzisz bo
ja wolę romantyczność od fajnego samochodu - może dlatego tak jest. Ale jest
też dużo takich, którzy się dziwią dlaczego tak postępują.. 'Bo przecież on
jest taki przystojny, ma kasę.. itd, bla bla, bla' a ja na to zazwyczaj
wzdrygam ramionami.. Ale niezbyt wiele jest takich jak ja. Nie przechwalam się
i nie pisze tego, żeby ładnie wyglądało.. Tak właśnie jest!

Agnieszka

1. Data: 2001-02-19 00:17:55

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Ice" <i...@g...pl> writes:

> Czy kobiety wola, macho czy romantykow ?
> Dowcipnych , robiacych z siebie glupkow szpanerow...
> Czy romantykow , zyjacych wlasnym zyciem, wrazliwych itp. ? A moze zabawnych
> romantykow ?

ktore kobiety?

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2001-02-19 07:14:48

Od: s...@p...krakow.pl (SiNuS) szukaj wiadomości tego autora

W teczce dla osoby "<l...@p...onet.pl>" możemy przeczytać:

>Ja tam wole romantyków, nie masz pojęcia jak bardzo mnie
>urzeka, gdy mężczyzna jest romantyczny, od razu powala mnie z nóg.

Romantyczny facet tzn. jaki? :-)

--
<< Piotr (SiNuS) Front >><<--- http://www.sinus.phg.pl --->>
Przeklinam, bo grupa nie jest jeszcze moderowana i mi wolno

1. Data: 2001-02-19 09:20:21

Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> romantykow ?
> Ludzi cynicznych , poprzez swoj dowcip ?

Czesc

To zalezy wszystko od stadium rozwoju poszczegolnej jednostki ( kobiety ) .
Z czasem zmieniaja sie potrzeby , plany , z tym zwiazane potrzeby .

Mozna tez wskazac na pewna uniwersalosc , pewna baze potrzeb a nia bedzie
wszystko to co napisales u gory w odpowiednich proporcjach .

Pozdrawiam

JAsFAsola

[JAFA]

1. Data: 2001-02-19 09:54:15

Od: "f@k" <...@k...inbox.as> szukaj wiadomości tego autora

Co za banda pedalow! Na pytanie: "Jakich mezczyzn..." powinne tutaj
odpowiedziec TYLKO kobiety! Glos zabralo kilku pedalow i tylko JEDNA
kobieta! Czy Wasza choroba jest az tak wielka, ze ZAWSZE musicie COS
powiedziec, nawet gdy nie macie NIC do powiedzenia???

Sedno sprawy jest proste: podobnie jak odpowiedzi pedalow na zadane
pytanie nie maja NIC wspolnego z prawda, tak samo 95% Waszych wypowiedzi
to istny belkot pojebow...

f@k

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2001-02-19 10:26:08

Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

"f@k" schrieb:

> [...]
>
> Sedno sprawy jest proste: podobnie jak odpowiedzi pedalow na zadane
> pytanie nie maja NIC wspolnego z prawda, tak samo 95% Waszych wypowiedzi

Czesc

Popieram , niezla samokrytyka i jaka wyrazista i dosadna .
Gratulacje za odwage .

Pozdrawiam

JAsFAsola
[JAFA]

1. Data: 2001-02-19 14:24:39

Od: l...@p...onet.pl (Marlena Lipińska ) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Ice na <p...@n...pl> napisal(a):

> [...]
zabawnych
> romantykow ?
> Ludzi cynicznych , poprzez swoj dowcip ?

Nie tak... straszne uogolnienie... Mezczyzna moze w sobie laczyc wiele
cech... nie musi byc, przepraszam za okreslenie, tak jedniolity, statyczny.
Tak naprawde mezczyzna jest bardziej skomplikowany niz... wyglada. Bez urazy
Panowie :) Ja osobiscie nie lubie napakowanych miesniakow + inteligentnych
inaczej + nie otworzy drzwi (nie poda palta) + ciagle mowi o sobie, jaki to
on jest... cudenko na gumce + zadnych kwiatow, bo po co + guma do zucia i
poruszanie szczeka, tfuuu + pewnie jeszcze cos tam mam, ale w tej chwili nie
pamietam :) A tak poza tym kazdy ma szanse bym go polubila.... chyba, ze....
:))

Sloneczny dzien byl, wiec slonecznie pozdrawiam,
Marlena Lipińska

G-G 148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl