Jakie USG przy podejrzeniu torbili?

1. Data: 2006-08-09 17:45:04

Temat: Jakie USG przy podejrzeniu torbili?
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie, które powinnam zadać dziś mojemu lekarzowi u którego byłam
ale byłam na tyle zestresowana, że zapomniałam ;) Jestem umówiona na USG
gdyż ginekolog chce wykluczyć torbile na jajnikach (chyba tak to określił)
i nie bardzo wiem czego mam się spodziewać - zwykłego USG na zewnątrz
przez skórę brzucha czy wewnętrznego :/ Nigdy wcześniej nie miałam takiego
badania zleconego przez ginekologa więc wybacznie to pozornie banalne
pytanie...

- Monika

2. Data: 2006-08-09 17:56:39

Temat: Re: Jakie USG przy podejrzeniu torbili?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przez skórę brzucha czy wewnętrznego :/ Nigdy wcześniej nie miałam takiego
> badania zleconego przez ginekologa więc wybacznie to pozornie banalne

moim zdaniem usg przez pochwe - nie boj sie, to nic strasznego.

3. Data: 2006-08-09 18:20:08

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-08-2006 o 19:56:39 siliana <t...@o...pl> napisał:

> moim zdaniem usg przez pochwe - nie boj sie, to nic strasznego.

O rany... Ale by wykluczyć także ciążę to już chyba normalne?

- Monika

4. Data: 2006-08-09 20:43:26

Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przez skórę brzucha czy wewnętrznego :/ Nigdy wcześniej nie miałam takiego
> badania zleconego przez ginekologa więc wybacznie to pozornie banalne

Z tego co sie orietuje to badanie przez powłoki brzuszne ewentualnie przez
odbyt
wykonuje sie kobietom ktore jeszcze nie wspołzyły,
tym ktore mają to juz za sobą wykonuje sie badanie wewntrzne, jest ono
zdecydowanie bardziej dokladne,

pozdr. Piotrek

5. Data: 2006-08-10 10:28:36

Od: Greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Aug 2006 20:20:08 +0200 *Monika* napisał/a:

> O rany... Ale by wykluczyć także ciążę to już chyba normalne?

USG przezpochwowe jest dokładniejsze i poznala wykryć dużo wcześniej ew.
ciążę.

--
Z pozdrowieniami Greendestiny
http://www.greendestiny.de

6. Data: 2006-08-10 18:19:45

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O rany... Ale by wykluczyć także ciążę to już chyba normalne?

chyba nie rozumiem pytania?

7. Data: 2006-08-10 18:30:38

Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> Użytkownik "Monika" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> chyba nie rozumiem pytania?

Już otrzymałam odpowiedź na to pytanie. A chodziło mi o to, czy przez
USG przez pochwę można stwierdzić także ciążę. Już wiem, że tak... :)

8. Data: 2006-08-11 15:53:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już otrzymałam odpowiedź na to pytanie. A chodziło mi o to, czy przez USG
> przez pochwę można stwierdzić także ciążę. Już wiem, że tak... :)

aa - tak:0 i jak sa zaburzenia owulacji ,to monitoring tez sie robi
dopochwowo.

zaczerwienione oczy
Pytanie - pilne
woda gazowana