Jakie drzewo przed dom?

71. Data: 2004-02-03 15:25:47

Temat: Re: Jakie drzewo przed dom?
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> wrote in message
news:bvodhl$sbj$1@topaz.icpnet.pl...

> http://www.icpnet.pl/~strzeli/images/front.jpg

W sytuacji przedstawionej na tym zdjeciu zdecydowanie odradzalbym
jakiekolwiek drzewo. Kolizja bedzie zarowno z domem, jak i z ulica.
Natomiast mozna posadzic jakies krzewy; jest duzo pieknych.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

72. Data: 2004-02-03 17:29:39

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to może proszę spojrzeć na te zdjęcia:
> http://www.icpnet.pl/~strzeli/images/dzialka.jpg
> http://www.icpnet.pl/~strzeli/images/front.jpg
> http://www.icpnet.pl/~strzeli/images/uliczka.jpg
> Z tyłu domu jest trochę więcej miejsca (działka 550m, pow. zabudowy 120
> - ogród z tyłu domu ma ok 20x7 metrów) - tam weszłoby bez problemu
> znacnie większe drzewo, ale zastanwaiałem się nad posadzeniem go od
> frontu - chociaż to rzeczywiście może być nienajlepszy pomysł.

Od frontu ? Kto podsunął Tobie ten pomysł ?:-(
Za domem, za płotem zgraja brzóz - w sam raz
dla dziecięcia.

Pozdrawia betonowo boletus

73. Data: 2004-02-03 17:32:25

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiekolwiek drzewo. Kolizja bedzie zarowno z domem, jak i z ulica.
> Natomiast mozna posadzic jakies krzewy; jest duzo pieknych.

Domek zasłaniać od ulicy badziewiem ?:-(

Pozdrawia boletus

74. Data: 2004-02-03 18:12:55

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl>
> [...]
> znacnie większe drzewo, ale zastanwaiałem się nad posadzeniem go od
> frontu - chociaż to rzeczywiście może być nienajlepszy pomysł.

Smukły iglak, nic więcej ale jeszcze weź pod uwagę strony świata.
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

75. Data: 2004-02-03 18:49:11

Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Smukły iglak, nic więcej ale jeszcze weź pod uwagę strony świata.

Świerka twarzą do północy!

moon

76. Data: 2004-02-03 21:18:00

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bvodhl$sbj$1@topaz.icpnet.pl Marek Strzelecki
<m...@a...w.pl> napisał(a):

> [...]
> znacnie większe drzewo, ale zastanwaiałem się nad posadzeniem go od
> frontu - chociaż to rzeczywiście może być nienajlepszy pomysł.

Hejka. Jakiekolwiek drzewo po którego konarach mogłyby wdrapywać się
pacholęta ma od frontu za mało miejsca a po kilku latach jego korzenie by
niszczyły chodnik i nawet nawierzchnię uliczki. Pomyśl Marku, o zmianie
koncepcji. :-)
Pozdrawiam minimalnie Ja...cki
H.Z.: "Dostawał od gospodarza 20 rubli, co nie starczało na buty żony i
dzieci, które się bardzo darły." :-)

77. Data: 2004-02-04 02:02:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bvom0b$8d0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Domek zasłaniać od ulicy badziewiem ?:-(

Piszesz z punktu widzenia przechodnia. A z punktu widzenia mieszkanca
zaslonieta bedzie ulica. I to nie badziewiem, tylko najwspanialszymi krzakami
dostepnymi na rynku.

Pozdrowienia,
Michal

78. Data: 2004-02-04 10:30:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Piszesz z punktu widzenia przechodnia. A z punktu widzenia mieszkanca
> zaslonieta bedzie ulica. I to nie badziewiem, tylko najwspanialszymi
> [...]

Przed domkiem nie ma miejsca na krzewy.

Pozdrawia boletus

79. Data: 2004-02-05 04:44:42

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Hmmm...zanim to drzewo urośnie na tyle, żeby można było po nim chodzić, to
> już nie będzie chłopak, ale mężczyzna :)

Tez tak mysle. Troche pozno zabral sie Marek za sadzenie drzew.
Odmiany drzew, osiagajace mniejsze rozmiary rosna z reguly wolniej od typu.
Dlugo przyjdzie czekac, zanim mozna bedzie po nich chodzic.

Pozdrawiam,
Bpjea

80. Data: 2004-02-05 04:53:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> Liściaste i żeby ładnie wyglądało jesienią.

Jesli masz malo miejsca, zasadz lepiej duzy krzew niz drzewo.
Zasadzisz cos co ma szybko rosnac w gore i byc rozlozyste i zanim sie
spostrzezesz, bedzie za duze jak na Twoje mozliwosci.
Poze byc parocja perska, oczar, grojecznik prowadzony w formie krzewu, deren
(bialy, japonski, swidwa).
Nawet aronia ladnie wyglada jesienia, a przy tym ma zdrowe owoce.

Pozdrawiam,
Bpjea

pies
bardzo szybka odpowiedz potrzebna!!