Jakie farby

1. Data: 2006-09-28 08:48:58

Temat: Jakie farby
Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zbliża sie koniec remontu mieszkania, czas pomysleć o malowaniu. Czy
możecie polecić jakich farb użyć, głównie chodzi o producenta.
Przymierzałem się do Duluxa, ale ostatnio ktoś mi powiedziła, że się
strasznie skiepścił. Może ktoś zawodowo zajmue się malowaniem i ma
jakieś praktyczne spostrzeżenia?

Dzieki z góry za wszelkie sugestie.

2. Data: 2006-09-28 12:54:53

Temat: Re: Jakie farby
Od: "Kwas" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przymierzałem się do Duluxa, ale ostatnio ktoś mi powiedziła, że się
> strasznie skiepścił. Może ktoś zawodowo zajmue się malowaniem i ma
> jakieś praktyczne spostrzeżenia?

Witam,
Ja remontowałem mieszkanie i całe jest w Dulux-ie. Większość farb
gotowych (Kolory świata) i trochę z mieszalnika. Jestem z nich bardzo
zadowolony. Jak dobrze przygotujesz ścianę (umyta - jak wystarczy lub
zagruntowana- jeśli trzeba) to spokojnie w jeden dzień można jedno
pomieszczenie pomalować dwa razy.
Powodzenia.
Pozdrawiam,
Piotrek

3. Data: 2006-09-28 13:16:53

Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwas wrote:

> [...]
> zadowolony. Jak dobrze przygotujesz ścianę (umyta - jak wystarczy lub
> zagruntowana- jeśli trzeba) to spokojnie w jeden dzień można jedno

Jak dawno temu robiłeś remont mieszkania?

4. Data: 2006-09-28 15:43:53

Od: "Piotrek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia tgorniak <t...@p...onet.pl> napisał(a) w swojej
wiadomości <news:efgi1e$5al$1@news.onet.pl> następujące słowa:

> Jak dawno temu robiłeś remont mieszkania?

Ja robiłem 2 dni temu... w zasadzie to skonczylem :)

Również farba dulux (biała).

Rok temu brałem farbę Dulux z mieszalnika (czekolada). Rozprowadzała się
super wszystko ok.
W tym roku (z miesiac temu) hydraulicy od CO rozp*** mi kawałek mojej
czekoladowej ściany.
Wyciągnąłem kubeł ze "starą" farbą (resztkami) i pomalowałem... ściana jak
nowa... żadnej plamy... nawet nie widac gdzie było domalowywane :)

5. Data: 2006-09-28 15:59:01

Od: "Stach - SaTooT" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie polecić jakich farb użyć, głównie chodzi o producenta.

Tikkurila.
Drogo.
Świetnie.

Stachu S.

6. Data: 2006-09-28 19:32:51

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

tgorniak napisał(a):
> [..]Czy
> możecie polecić jakich farb użyć, głównie chodzi o producenta.

Malowałem nowe ściany Duluxem i Dekoralem. Po Dekoralu wyszły plamy
na ścianach, nie dość że musiałem dokupić jeszcze sporo farby aby
spróbować to poprawić, to i tak na koniec dokupiłem Duluxa aby to
zamalować.
Inne ściany malowane Duluxem bez żadnych plam, bez potrzeby
dokupywania farby.
Generalnie warto kupować dobre farby, np. Beckersa. Pomimo że
droższe w cenie, tańsze w malowaniu.

Pozdrawiam
SławeK.

7. Data: 2006-09-28 19:55:19

Od: "aga" <owaga@wytnijtoodrazu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tgorniak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przymierzałem się do Duluxa, ale ostatnio ktoś mi powiedziła, że się
> strasznie skiepścił. Może ktoś zawodowo zajmue się malowaniem i ma jakieś

maowalismy duluxem. Po 2 razy zeby lepiej pokrylo. Na nastepny dzien farba
zaczela pekac i miejscami odchodzic platami jak tapeta. W innych trzeba bylo
zdzierac- razem z gipsem i tynkiem. Sciany byly gruntowane. Na nich jakas
emulsja sprzed 4-5 lat (chyba jedynka i jakas z mieszalnika). Efekt- trzeba
bylo jeszcze raz wszystko gipsowac. odwazylam sie pomalowac ponownei
duluxem, al ekupilam nowe puszki- pasowaly mi kolory (kolory swiata
szorowalna farba) Za 2 razem bylo ok. Trzyma sie do dzis, minelo ok 1,5
miesiaca. Aha malowalam 2 pokoje, w obydwu tak samo wyszlo. Trzeci pokoj
zdecydowalam sie malowac farbami KaBe
Malarze fachmani, nadazajacy za nowosciami. Sprawdzeni wielokrotnie przez
wielu znajomych. Zepsulo sie tylko u mnie. Zastanawiam sie co przy nastepnym
ewentualnym remoncie za kilka lat, czy zdzierac to tzreba bedzie ze scian i
gipsowac znowu, czy ewentualny grunt pomoze i wystarczy na to pomalowac.
Na razie wole nie myslec, bo z powodu malego odswiezania scian mialam prawie
miesieczny remont
aga

8. Data: 2006-09-29 07:41:46

Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za sugestie, chyba się zdecyduję na duluxa

9. Data: 2006-09-29 07:48:57

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tgorniak napisał(a):
> [...]
> Przymierzałem się do Duluxa, ale ostatnio ktoś mi powiedziła, że się
> strasznie skiepścił. Może ktoś zawodowo zajmue się malowaniem i ma

Ja jestem fanem fluggera - zależnie od bazy i koloru różnie się maluje,
ale zawsze REWELACJNIE. Duże łaty gipsowe (wys 2m, szer 30cm) kryłem
jednym malowaniem (farba kolor - delikatny pastel) i pięknie się to
dopasowało do reszty ściany malowanej prawie rok temu. Nie widać różnicy.

pozdrawiam
Beniamin

Mieszkania, Domy, dyskusje, porady, OGŁOSZENIA
pralka ładowana od góry
Odkurzacz karcher se 3001- opinie
Przeprowadzka
Rozczarowanie pralka Siemens:(