Jakie korzyści?

11. Data: 2002-04-22 05:52:45

Temat: Re: Jakie korzyści?
Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Qwax, ja się cały czas uśmiecham - zwłaszcza gdy czytam twoje posty
> (Bez podtekstu) Choć się często z nimi nie zgadzam. Potrafię sobie
ciebie
> wyobrazić choć nie koniecznie pod względem fizycznym. Wydajesz mi
się
> "spójny"
> i masz swój niepowtarzalny styl jaki on by nie był.(bez wazeliny) To
cenne.
> Może pytania i odpowiedzi stawiam poważne, ale sprawia mi to
> przyjemnośc więc się cały czas uśmiecham do siebie i do wszystkich

Dziękuję - nareszcie ktoś potrafi zauważyć spójność systemu - dla mnie
to jest akurat największy (i konieczny) warunek każdego systemu.

Pozdrawiam
Qwax

12. Data: 2002-04-22 06:01:40

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

> Dziękuję - nareszcie ktoś potrafi zauważyć spójność systemu - dla mnie
> to jest akurat największy (i konieczny) warunek każdego systemu.
>
> Pozdrawiam
> Qwax

O,o! Qwax, proszę wybierz określenie, które do
ciebie najbardziej pasuje, bo mam wątpliwości z kim
rozmawiam OK?
1) Człowiek
2)Android
3)Komputer
4) Software
5)inne???
DarekD. od dzisiaj będzie jako Sokrates

13. Data: 2002-04-22 08:49:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> O,o! Qwax, proszę wybierz określenie, które do
> ciebie najbardziej pasuje, bo mam wątpliwości z kim
> [...]

Inne.

No chyba, że w sposób mnie satysfakcjonujący zdefiniujesz pojęcie
człowieka.
Na razie gdy wspomnę dokonania istot nazywających się "ludźmi" to nie
chciałbym należeć do tego zbioru - chociaż są tacy którzy by mnie tam
zakwalifikowali.

Pozdrawiam
Qwax

14. Data: 2002-04-22 09:00:23

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Inne.

dopisek:
Lat temu ok.20 powiedziano o mnie "Zbiór jednoelementowy ...(tu
nazwisko)"

Pozdrawiam
Qwax

15. Data: 2002-04-22 09:07:45

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na razie gdy wspomnę dokonania istot nazywających się "ludźmi" to nie
> chciałbym należeć do tego zbioru - chociaż są tacy którzy by mnie tam

Dzięki. Mam nadzieję, że dasz się z czasem poznać w sposób umożliwiający
jakąś konkretną identyfikację.Na razie jesteś bytem samoistnym i jako
taki bardzo mi się podobasz i intrygujesz. Bo wiesz, chociaż jestem bardzo
pomysłowym i zaradnym człowiekiem, to jeszcze nie miałem okazji
niczego odkryć i teraz w tobię pokładam taką nadzieję. :-))))))))
Darek D.

16. Data: 2002-04-22 09:16:36

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Qwax" <...@...q> napisał w wiadomości

Darek odpowiedział:
> [...]
> pomysłowym i zaradnym człowiekiem, to jeszcze nie miałem okazji
> niczego odkryć i teraz w tobię pokładam taką nadzieję. :-))))))))

I chyba jestem na właściwej drodze, ponieważ o bycie samoistnym
napisałem zanim ty napisałeś o zbiorze jednoelementowym Ha, ha
Darek

17. Data: 2002-04-22 11:36:24

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Bo wiesz, chociaż jestem bardzo
> pomysłowym i zaradnym człowiekiem, to jeszcze nie miałem okazji
> niczego odkryć i teraz w tobię pokładam taką nadzieję. :-))))))))

Wolę być odkrywany przez osobniczki płci żeńskiej ano ale .....

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2002-04-24 23:39:29

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisała Perełka moja, Sokrates <d...@w...pl>,
odpisuję zatem co następuje:

| DarekD. od dzisiaj będzie jako Sokrates

"Skromność to moja największa zaleta"? :-))

Pozdrawiam,
didziak :-)

19. Data: 2002-04-25 03:51:26

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Napisała Perełka moja, Sokrates <d...@w...pl>,
> odpisuję zatem co następuje:

> "Skromność to moja największa zaleta"? :-))
>

> Pozdrawiam,
> didziak :-)
Masz rację, staram się taki być.Oprócz Anyi nikt
nie wie dlaczego przybrałem właśnie takie pseudo
i NA PEWNO ma błedne zdanie w tym temacie.
W każdym bądź razie proszę nie kojarzyć mnie
z filozofem Sokratesem i jego myślami.To moglo
być każde inne słowo, pod warunkiem, że
kojarzyłoby mi się z tym, co miałem na myśli
gdy je przyjmowalem.
Pozdrawia Darek D.

20. Data: 2002-04-25 09:11:40

Temat: OT Odp: Jakie korzyści?
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sokrates <d...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aa81f0$dmu$...@n...tpi.pl...

> Masz rację, staram się taki być.Oprócz Anyi nikt
> nie wie dlaczego przybrałem właśnie takie pseudo

Zaraz, zaraz... eeee... z tym Sokratesem to chodziło o ilość lat, tak? Czy
coś pomyliłam? ;-))))) :-P

To teraz juz wszyscy wiedza, łącznie z Didziakiem, wiedzą, ze sie
przyjaźnimy (dla Dzidziaka - to taka przyjaźń bez ['-)] ;-) ), ale papla z
Sokratesa:-))))))

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda

znowu TEST, wybaczcie
Test
Zyczenia na torcie ;)