Jakie krople do oczu bez recepty?

1. Data: 2004-09-04 11:11:28

Temat: Jakie krople do oczu bez recepty?
Od: "Kamil" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z oczami od bardzo dawna. Czesto mi lzawia i trudno tu znalezc
przyczyne. Chyba to cos na tle nerwowym. Czy mozeciez mi polecic jakies
krople do oczu ktore mozna dostac bez recepty??

2. Data: 2004-09-04 11:45:58

Temat: Re: Jakie krople do oczu bez recepty?
Od: "Piotr" <e...@w...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chłopie, oczy masz tylko jedne!! Nie kombinuj, nie ryzykuj, nie lecz się na
własną rękę, bo "Ci się coś wydaje". Zgłoś się z tym do okulisty. Nie
zaszkodzi, a może uchronić Cię przed konsekwencjami.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2004-09-04 12:32:45

Od: "Kamil" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym ze ja juz bylem u oklulisty i on nie wie co mi jest!!mialem
juz z 5 wizyt wszystkie badania i nic dalej nie wiadomo. W miedzy czasie
byly jakis krople ktore pomagaly.

4. Data: 2004-09-05 08:45:46

Od: "Malinek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze warto odwiedzic alergologa?

5. Data: 2004-09-05 09:27:18

Od: "Kamil" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) ale to by byla alergia na ludzi?bo ja przy nich "placze". I do tego caly
rok!Kiedys w jakies gazecie widzialem reklame wlasnie kropli do oczu i cos
tam bylo napisane ze wlasnie na takie moje problemy mniej wiecej. Stad ten
moj pierwszy post.

> Moze warto odwiedzic alergologa?

zsynchronizowane miesiaczkowanie u kobiet
USG kolana i operacja wiazadel [crosspost]
Łuszczyca a wojsko
Brak potrzeby jedzenia.
Pragnienie