Jakie kupić soczewki kontaktowe

1. Data: 2009-11-16 08:28:51

Temat: Jakie kupić soczewki kontaktowe
Od: Julek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Byłem w sklepie okulistycznym i dostałem pierwsze soczewki kontaktowe
- iWear DD Comfort 1day:
CT 0.107
BC 8.6
DIA 13.8

Chciałem kupić sobie jakieś na Allegro (bo w końcu dużo taniej). Czy
każde soczewki które mają BC 8.6 i DIA 13.8, będą OK?
Chyba najtańsze są Focus Dailies. Czy ktoś wie, czy są tak samo
komfortowe jak te moje?

Z góry dzięki za pomoc!
Julek

2. Data: 2009-11-16 11:29:36

Temat: Re: Jakie kupić soczewki kontaktowe
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Julek pisze:
> [...]
> każde soczewki które mają BC 8.6 i DIA 13.8, będą OK?
> Chyba najtańsze są Focus Dailies. Czy ktoś wie, czy są tak samo

Z mojego doświadczenia - musisz znaleźć takie soczewki, które Ci będą
pasować - każdemu inaczej "leżą" różne.

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

3. Data: 2009-11-18 06:35:54

Od: "aga" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Byłem w sklepie okulistycznym i dostałem pierwsze soczewki kontaktowe
-> iWear DD Comfort 1day:
>CT 0.107
>BC 8.6
> DIA 13.8

To chyba są 1dniówki kupione w VE?
Im mozna dluzej nosic soczewki tym wychodza one taniej - ja mam miesieczne z
JJ Acuvue - i one sa dla mnie najlepsze, najwygodniejsze i innych nie
potrafie nosic.

Nie patrz na cene soczewek tylko na to jak Ci w nich bedzie....

4. Data: 2009-11-20 19:24:31

Od: adi <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

DIA to średnica, jak się przyzwyczaiłeś do zakładania 13.8 to np. przy
14.2 jest ciutke trudniej - ale nie wszyscy producenci maja 13.8.
Jeśli ci komfortowo w IWear to będzie ci NA PEWNO komfortowo w markowych
soczewkach (IWear to taka marka ala LeaderPrice albo Tesco;).
Jeszcze taniej masz soczewki do dłuższego noszenia - np. dwutygodniowe /
miesieczne / trzymiesieczne.

--

Zobacz sudoku i inne łamigłówki: http://www.lamiglowkimix.pl
Łamigłówki BLOG: http://lamiglowki.blog.pl/