ból po lewej stronie brzucha

1. Data: 2009-11-15 12:31:39

Temat: ból po lewej stronie brzucha
Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co może boleć po lewej stronie brzucha, właściwie gdzieś od żeber po
podbrzusze ? (zależy jak się ułożyć).

Boli przy mimowolnym ucisku (zmiana pozycji, głębszy wdech itp..) - samo z
siebie nie boli.

2. Data: 2009-11-15 14:10:41

Temat: Re: ból po lewej stronie brzucha
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mokinc pisze:
> Co może boleć po lewej stronie brzucha, właściwie gdzieś od żeber po
> podbrzusze ? (zależy jak się ułożyć).
>
> Boli przy mimowolnym ucisku (zmiana pozycji, głębszy wdech itp..) - samo
> z siebie nie boli.

nerka, wyrostek, jajnik (jak masz), trzustka

3. Data: 2009-11-15 14:45:00

Od: "mokinc" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos wrote:

> nerka, wyrostek, jajnik (jak masz), trzustka

Nerka chyba bolałaby bardziej z tyłu. Jajników nie mam.
Zostaje wyrostek i trzustka do wyboru.

Dzięki.

4. Data: 2009-11-15 15:26:25

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mokinc pisze:
> Co może boleć po lewej stronie brzucha, właściwie gdzieś od żeber po
> podbrzusze ? (zależy jak się ułożyć).
>
> Boli przy mimowolnym ucisku (zmiana pozycji, głębszy wdech itp..) - samo z
> siebie nie boli.

Kolka...dalej nie pamiętam jak to się nazywa. Miałam kiedyś to samo i po
jakimś czasie poszłam do lekarza.
Zapisała mi Nospę i Nifuroksazyd jeśli dobrze pamiętam.

--
animka

5. Data: 2009-11-15 15:26:49

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Juanitos" napisał:

> wyrostek

Po lewej???

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-11-15 17:58:06

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Kolka...dalej nie pamiętam jak to się nazywa. Miałam kiedyś to samo i po
> jakimś czasie poszłam do lekarza.
> Zapisała mi Nospę i Nifuroksazyd jeśli dobrze pamiętam.

w przypadku zapalenia wyrostka taki zestaw moze zabić...

Juanitos

7. Data: 2009-11-15 17:58:35

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Po lewej???

no właśnie, po lewej...

8. Data: 2009-11-15 18:52:49

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nerka, wyrostek, jajnik (jak masz), trzustka

Wyrostek jest z lewej?
Mi wycięli z prawej strony i mówili że wyrostek...

--
Pawełj

9. Data: 2009-11-15 19:10:47

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pawelj pisze:

> Wyrostek jest z lewej?
> Mi wycięli z prawej strony i mówili że wyrostek...

Wyrostek przeważnie jest z prawej, ale bóle bywają z lewej. Szczególnie
przy przewlekłym zapaleniu... taki myk :-)

Juanitos

10. Data: 2009-11-15 19:15:24

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uraz?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Nowotwór-żółtaczka
Niski poziom sodu
czy to wątroba ?