lekkie nadciśnienie

1. Data: 2009-11-15 12:34:59

Temat: lekkie nadciśnienie
Od: "Ika" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio odczułam jakiś dyskomfort.
Nigdy wcześniej nie leczyłam się na nadciśnienie.
Wczoraj trafiłam na pogotowie, ponieważ bardzo tłukło mi się serce i miałam
uczucie ciężkości w okolicach żołądka i gardła.
Miałam ciśnienie 170/80, a puls 120.
Jestem w wieku menopauzalnym i biorę hormony wyciszające estrogeny, tj.
Tamoxifen i Zoladex (opieka onkologiczna)
Czy to tak może być, czy to jest normalne w moim przypadku, podkręcałam sama
siebie, bo się denerwowałam.
Proszę o pomoc i wytłumaczenie mi tych spraw.

2. Data: 2009-11-15 14:09:42

Temat: Re: lekkie nadciśnienie
Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ika pisze:
> [...]
> siebie, bo się denerwowałam.
> Proszę o pomoc i wytłumaczenie mi tych spraw.

Trzeba zakupić ciśnieniomierz np. OMRON M6 i pomierzyć ciśnienie rano i
wieczorem przez miesiąc. Potem pogadamy :-)

Juanitos

3. Data: 2009-12-04 21:37:42

Od: "Mirab" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W tym wieku jestes narażona na rozwój nadciśnienia i innych chorób układu
krążenia. Jeżeli w kolejnych pomiarach powtórzą się podwyższone wartości
ciśnienia (>140/90) udaj się do lekarza, nowoczesne leczenie jest tak
dobierane, że nie będzie kolidowało w żaden sposób z twoją terapią hormonalną
a zabezpieczy się przed rozwojem ciężkich powikłań nadciśnienia, jak choroba
niedokrwienna serca, zawał serca czy udar mózgu. W dłuższej obserwacji wpłynie
też na korzystnie samopoczucie i wydolność fizyczną.

Serdecznie pozdrawiam,

4. Data: 2010-01-20 21:43:59

Od: "neo" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak chcesz być zdrowa to
- dieta nie ważne jaka wazne by małutenko jeść i po 17 nic
- bieg ruch minimun godzina dziennie
-wieczorem yoga można się przy chęciach nauczyć z youtuba i ksiązek.

a jak chcesz to bierze leki i płać koncernom farmakologicznym

5. Data: 2010-01-21 07:43:21

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

neo pisze:
> [...]
> -wieczorem yoga można się przy chęciach nauczyć z youtuba i ksiązek.
>
> a jak chcesz to bierze leki i płać koncernom farmakologicznym

Niezłe te Twoje rady: akurat joga w nadciśnieniu jest wyjątkowo
przeciwwskazana...

Juanitos

ból po lewej stronie brzucha
Nowotwór-żółtaczka